Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ظهر امروز بیان کرد: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۹۷ نفر است.

او عنوان کرد: از چهار بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان آقایی ۶۰ ساله و ساکن بوشهر که سابقه سفر به شاهین‌شهر در استان اصفهان را دارد و در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حال عمومی خوب بستری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: بیمار جدید دیگر نیز آقایی ۴۴ ساله ساکن شهرستان دشتستان که با یک بیمار که پیش از این نمونه آزمایش کرونایش مثبت شده بود در ارتباط بوده که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

کشمیری یادآور شد: بیمار جدید دیگر خانم ۲۵ ساله و ساکن شهرستان گناوه که در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با حال عمومی خوب بستری است.

او ادامه داد: بیمار دیگر که نمونه آزمایش کرونای او مثبت شده، آقایی ۳۰ ساله ساکن شهرستان دیلم است و با یک بیمار که پیش از این نمونه آزمایش کرونایش مثبت شده بود در ارتباط بوده و پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهربابیان اینکه تا امروز ۶۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۹۷ نفر) تاکنون ۷۹ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۲ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

کشمیری بیان کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در جامعه به ویژه نانوایی‌ها، میوه فروشی ها، هایپر مارکت، بانک‌ها و ادارات ضروری است.

او ادامه داد: بررسی موارد ابتلا به ویروس کرونا نشان می‌دهد، برخی مردم به‌اندازه کافی این بیماری را جدی نگرفته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: اگر از شماره ۴۰۳۰ با شما تماس گرفته شد این یک تماس رایگان و از طرف همکاران بهداشتی دانشگاه و برای اطمینان از سلامتی شما و بررسی علائم کرونا ویروس است.

کشمیری بیان کرد: هم استانی گرامی خواهشمندیم در صورت مسافرت در دو هفته اخیر و برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، به سایت Safar۹۹.Bpums.Ac.Ir مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه خانگی حال عمومی خوب آزمایش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اکبر قلی پور با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: امنیت جامعه خط قرمز پلیس است و مأموران در این زمینه با تمام قدرت با برهم زنندگان آرامش مردم مقابله خواهند کرد.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت توسط تعدادی از اراذل و اوباش و اخلال در نظم عمومی در بیمارستان‌های خاتم و امام شهرستان بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: پلیس پس از مشاهده درگیری با اقدامات صورت گرفته، ۳ نفر اراذل و اوباش این نزاع را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: علت درگیری متهمان اختلافات شخصی بوده، و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قلی پور در پایان با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش مردم، پلیس در چهار چوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6098185

دیگر خبرها

  • صنایع نفت و گاز را پای کار حوزه فرهنگ می‌آوریم
  • تأمین اعتبارات کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد