Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کریمی ملی‌پوش کشتی آزاد گفت: تا جایی که بتوانم تلاش می‌کنم و معتقدم که برگزاری المپیک و ملی‌پوش شدنم به خواست و اراده خداوند بستگی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا کریمی در گفت‌وگوی عیدانه، در خصوص اتفاقات سال ۹۸ و برنامه‌هایش در سال ۹۹ صحبت کرد که در ادامه این مصاحبه را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۹۸ چطور بود؟

علیرضا کریمی گفت:

در مجموع سال خوبی بود و از نظر ورزشی هم برای من بد نبود.

بهترین و بدترین خاطره ورزشی‌ات از سال ۹۸ را تعریف کن؟

بهترین خاطره‌ام را دقیقا به خاطر ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی را به عنوان بهترین خاطره عنوان کنم، اما بدترین خاطره‌ام از سال ۹۸ مربوط است به درگذشت دو نفر از بهترین دوستانم.

از برنامه‌هایت در سال ۹۹ صحبت کن؟

علیرضا کریمی گفت:

فعلا که همه چیز به هم ریخته است و تکلیف ما معلوم نیست، اما تمریناتم را پیگیری می‌کنم. متاسفانه شرایط به گونه‌ای نیست که بتوانم تمرینات کشتی را با شدت انجام بدهم، اما یکی‌دو نفر از دوستانم را با خودم به باشگاه می‌برم تا با من تمرین کنند و در حال حاضر مجبورم روی برنامه‌های بدنسازی و هوازی تمرکز کنم و از این طریق از بدنم کار بکشم.

نگران لغو المپیک نیستی؟

خیر، نگران نیستیم و معتقدم هر چه خواست خداوند باشد همان اتفاق می‌افتد. من تا جایی که بتوانم تلاشم را می‌کنم و برگزاری المپیک و ملی‌پوش شدنم به خواست و اراده خداوند بستگی دارد. اگر خدا بخواهد شرایط برای برگزاری المپیک مهیا خواهد شد و در صورت شایستگی، فرصت حضور در المپیک را هم به من خواهد داد و مزد زحمت‌هایم را هم با مدال خواهد داد. اگر هم هیچکدام از این اتفاقات رخ ندهد باز هم خواست خداوند بوده و من تسلیم اراده و شاکر او خواهم بود.

فوتبالی هم هستی؟

علیرضا کریمی گفت:

اصلا اهل فوتبال نیستم. حتی کشتی را هم پیگیری نمی‌کنم و اصلا نمی‌دانم سال گذشته کدام کشتی‌گیران مدال گرفتند.

پس با این اوصاف طرفدار هیچ تیمی نیستی و خودت هم بازی نمی‌کنی؟

نه فوتبال می‌بینم و نه طرفدار تیم‌های فوتبالی هستم، فقط گاهی اوقات با پلی استیشن بازی می‌کنم.

الگوی ورزشی و ورزشکار مورد علاقه‌ات کیست؟

علیرضا کریمی گفت:

همیشه سعی کرده‌ام که الگویی نداشته باشم مگر اینکه از نظر فنی افرادی را الگو قرار بدهم و از هر کسی نکته‌ای الگوبرداری کنم. به نظرم الگوی ورزشی فقط باید مربوط به ورزش باشد نه الگوی اخلاقی و من هم در دوران نوجوانی علیرضا حیدری و علیرضا دبیر را الگوی فنی‌ام قرار دادم.

در خصوص الگوی اخلاقی کسی را مد نظر داری؟

علیرضا کریمی گفت:

مولا علی (ع) الگوی اخلاقی‌ام است، اما این به آن معنا نیست که بگویم حتی ذره‌ای شبیه به ایشان هستم. نسبت به حضرت علی (ع) ارادت خاصی دارم و عشق و علاقه‌ام به ایشان دلی است. البته معتقدم که عملکرد من هیچ شباهتی به ایشان ندارد و نمی‌خواهم اشتباهات من به پای پیروی‌ام از مکتب مولا علی (ع) نوشته شود.

رابطه‌ات با سینما چطور است؟

به فیلم و سینما علاقه دارم، اما وقتی برای رفتن به سینما ندارم و هر وقت حوصله‌ام سر برود از طریق گوشی فیلم می‌بینم.

آخرین باری که به سینما رفتی را به یاد داری؟

علیرضا کریمی گفت:

آخرین بار دو، سه ماه پیش بود که با چند نفر از کشتی‌گیران رفتیم سینما.

بازیگر مورد علاقه‌ات کیست؟

آل پاچینو و رابرت دنیرو.

اهل مطالعه هم هستی؟

متاسفانه خیلی وقت است که کتاب نخوانده‌ام.

آخرین کتابی که خواندی چه نام داشت؟

یادم نیست.

رابطه‌ات با موسیقی چطور است؟

علیرضا کریمی گفت:

زیاد اهل موسیقی نیستم و به ندرت آهنگ گوش می‌دهم.

روز‌هایی که در اردو نیستی، اوقات فراغتت را چگونه می‌گذرانی؟

معمولا در اردو هستم و اوقات فراغت چندانی ندارم، اما همان اوقات کوتاه فراغت را هم به گردش در خیابان، دید و بازدید از اقوام و دوستان و رفتن به کافی شاپ می‌گذارنم.

تفریح مورد علاقه‌ات چیست؟

بیشتر دوست دارم به دل کوه و طبیعت بزنم و مدتی به دور از شلوغی و آلودگی‌های محیط شهری باشم.

لحظه تحویل سال ۱۳۹۸ کجا بودی؟

علیرضا کریمی گفت:

خوشبختانه کنار خانوده‌ام بودم.

در اردو‌های تیم ملی معمولا با چه کسانی هم اتاق هستی؟

دو سال است که با یونس امامی و رضا اطری هم اتاق هستم.

بانمک‌ترین و بی‌نمک‌ترین کشتی‌گیران اردوی تیم ملی چه کسانی هستند؟

بانمک‌ترین کشتی‌گیر که امین طاهری است، اما تا حالا هیچ‌کدام از کشتی‌گیران بی‌نمک نیستند و کسی در این خصوص نظرم را جلب نکرده است.

اتومبیل شخصی‌ات چیست؟

آنقدر ماشین نمی‌خرم تا یک روزی بهترینش را بخرم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی علیرضا کریمی کشتی کشتی آزاد علیرضا کریمی گفت کشتی گیران سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات برتر مسابقات کشتی فرنگی بین المللی جام تختی به شرح زیر است:   ۵۵ کیلوگرم: ۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی ۶۰ کیلوگرم: ۱- پویا ناصرپور ۲- سجاد عباس پور ۳- علی احمدی وفا و علی نوربخش ۵- محمد اسدین (سوریه) و کامران عبدولی ۷- محمدجواد ابوطالبی ۸- حسین جاویدی ۹- سورن آقاجانیان (ارمنستان) ۱۰- رابرت کاراپتیان (ارمنستان) ۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند ۶۷ کیلوگرم: ۱- حجت رضایی ۲- امیرمحمد یارمحمدزئی ۳- هایک ملیکیان (ارمنستان) و امید حامدی ۵- آرمین محب ثابت و غلامرضا عبدولی ۷- علی شیرزاد ۸- محمد اسکندری ۹- حسین اسفندیاری ۱۰- روبن میرانیان (ارمنستان) ۷۲ کیلوگرم: ۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی اصغر سام دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور ۷۷ کیلوگرم: ۱- غلامرضا فرخی ۲- علیرضا عبدولی ۳- سید محمد عربی و عارف حبیب الهی ۵- محمدرضا حجامی و احمد نجفی ۷- امیرمحمد صمدی ۸- محمدحسن حسینی ۹- حیدر یوسف جبار ۱۰- مسعود کاووسی ۸۲ کیلوگرم: ۱- اشکان سعادتی فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی ۸۷ کیلوگرم: ۱- محمدحسین محمودی ۲- بهروز هدایت ۳- ابوالفضل پایدار و آرشام بهرام زاده ۵- علی کبیری و محمدهادی صیدی ۷- نریمان مهمدی ۸- ابوالفضل سپهوند ۹- اشکان عبدولی ۱۰- حسین کلیوند ۹۷ کیلوگرم: ۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار ۱۳۰ کیلوگرم: ۱- محمدسروش رنجبر ۲- رازمیک کوردیان (ارمنستان) ۳- آلبرت واردانیان (ارمنستان) و مهرداد کلیوند ۵- امیرحسین کریمی و سید ابوالفضل میرزاده ۷- ابوافضل فتحی تزنگی ۸- امید محمودی ۹- مهدی حسین پور ۱۰- علیرضا حسنوند   رده بندی تیمی: ۱- ایران ۲۵۰ امتیاز ۲- ارمنستان ۱۱۵ امتیاز ۳- سوریه ۱۰ امتیاز ۴- عراق ۴ امتیاز

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی