Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت؛ با ابتلای 9 نفر دیگر در استان به کرونا ویروس شمار مبتلایان این بیماری در استان به 190 نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین فرشیدی اظهار کرد: تمام افراد مشکوک به بیماری حاد تنفسی و مثبت کووید 19 همگی دوران 14 روزه درمان خود پس از ترخیص از بیمارستان در منزل و نقاهتگاههای تکمیل درمان دانشگاه می‌گذرانند و سپس کارشناسان حوزه بهداشت از خانه بهداشت تا مراکز خدمات جامع سلامت پیگیر وضعیت سلامت آنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از بهورزان شاغل در 602 خانه بهداشت از سراسر استان ابراز کرد: بهورزان بصورت روزانه پیگیر درمان بیماران هستند و مردم نیز تا کنون همکاری خوبی با آنان داشته اند.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: با تجهیز آزمایشگاه تشخیص کرونا به دستگاههای جدید و افزایش تعداد تست‌ها به 100 مورد در روز و با پیگیری‌هایی که توسط عوامل بهداشت صورت می‌گیرد ما در روزهای آینده شاهد افزایش تعداد موارد مثبت در استان خواهیم بود.

وی با بیان آمار مبتلایان به کووید 19 تا تاریخ 11 فروردین 99 اظهار کرد: 9 نفر جدید مبتلا شده امروز 5 در بندر عباس و دو نفر در جزیره قشم، یک نفر در جزیره کیش و یک نفر در شهرستان بستک بود.

دکتر فرشیدی تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته فوتی جدید بر اثر کرونا نداشته‌ایم و شمار فوت شدگان 14 نفر است.

وی بیان کرد: تاکنون از 840 نفر نیز آزمایش گرفته شده که 642 مورد منفی بوده است که این موارد منفی نیز کماکان تحت نظر گروه بهداشتی و درمانی هستند.

فرشیدی خاطر نشان کرد: تاکنون در بندرعباس97 نفر، کیش 38 نفر، قشم 21 نفر، میناب 11 نفر، بندرلنگه 7 نفر، حاجی آباد 5 نفر، رودان 4 نفر، بستک 3 نفر، پارسیان و خمیر هر کدام 2 نفر و جاسک یک نفر مبتلا به کرونا داشته‌اند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فرشیدی کرونا هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن