Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:56:55 GMT

۱۲ فروردین روز تجلی حضور مردم ایران است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۲۱۱

۱۲ فروردین روز تجلی حضور مردم ایران است

در پیام روز سه‌شنبه محمدصادق معتمدیان آمده است: این روز جلوه‌ای از وعده حق خداوند تبارک و تعالی و یادآور حماسه سیاسی و فریاد بلند و پرطنین ملت فرهیخته، فهیم و بصیر ایران به بر پایی جمهوری اسلامی و تجلی یکی از ماندگارترین صفحات زرین انقلاب اسلامی است که نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان بر افروخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه این پیام بیان کرد: ۱۲ فروردین روز احقاق حق بود؛ روز پیروزی دین، روزی که افسون ساحران و تلاش خنّاسان، باطل گشت و کشتی این امت در ساحل استقرار و استقلال لنگر انداخت.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: ۱۲ فروردین ثابت کرد که مردم، خودشان سرنوشت شان را تعیین می‌کنند و در عصری که نظریه‌های رنگارنگ و «ایسم»‌های مختلف قدرت نمایی می‌کردند، نظریه جمهوری اسلامی، دنیای اسلام را زنده و پویا کرد.

در بخش دیگری از این پیام وی آمده است: حاکمیتی که امام‌خمینی (ره)، افق آن را ترسیم کرد، ردایی از جنس سلوک مردانه مولا علی(ع) به تن داشت؛ نهال دنیا را با معجزه دستانش به ریشه‌های دین پیوند می‌زد و آزادی و استقلال مان را به زیر سایبان امن الهی می‌کشید.

معتمدیان اضافه کرد: اینک چهل و یک سال از «بهار حاکمیت دینی در بهار پنجاه و هشت» و آن انتخاب بزرگ گذشته است و «جمهوری اسلامی، نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم» ، مهر تاییدی بر مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش بود.

وی در این پیام ضمن تبریک این روز فرخنده به مردم شریف، انقلابی و متدین استان خراسان جنوبی، از خداوند متعال مسالت داشت، در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، «جهش تولید» نامگذاری شده است، عزت، عظمت، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی، بار دیگر بر همگان نمایان شود.

برچسب‌ها محمدصادق معتمدیان خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد