Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:30:13 GMT

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت ۱۲ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۲۱۷

پیام نیروی انتظامی در گرامیداشت ۱۲ فروردین

به گزارش خبرگزاری مهر، نیروی انتظامی ضمن تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه و بهار طبیعت و آغاز سال نو، همزمان با ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک روز پرافتخار برای مردم شریف، بصیر و انقلابی ایران، پیام تبریکی صادر کرد. در متن این پیام آمده است؛

۱۲ فروردین سال ۱۳۵۸ به عنوان روز تاریخی و مهم در ایران اسلامی است چراکه در این روز مردم غیرتمند ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر خود امام خمینی (ره) و با رأی قاطع ۹۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی، نظام پلید پهلوی را ریشه کن کردند و به دنبال آن "استقلال و آزادی" نظام مقدس جمهوری اسلامی و حکومت مردمی شکل گرفت.

روز ۱۲ فروردین ماه که به نام روز جمهوری اسلامی مزین شده، نتیجه مجاهدت‌ها و مبارزات ضد استبدادی و ضد استکباری و همچنین به ثمر نشستن خون پاک و مطهر جوانان ایران اسلامی است. این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های ملت شریف ایران نور امید را در دل مردم مستضعف جهان جاری کرد و زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان شد.

در ادامه این پیام می‌خوانید: با گذشت ۴۰ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و در شرایط حساس کنونی و حمله‌های همه جانبه دشمنان به این نظام مقدس در راستای بی‌اعتماد کردن ملت ایران و همچنین نشانه گرفتن جوانان ایران اسلامی، باید بیش از هر زمان دیگری حاکم شدن نظام دین مدار و مبتنی بر تعالیم اسلام ناب محمدی در جهت خنثی سازی اهداف دشمنان را در رأس تمامی امور قرار دهیم.

نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک این یوم الله بزرگ به مردم غیور، شریف و شهیدپرور ایران به عنوان صاحبان اصلی جمهوری اسلامی ایران، موفقیت همگان را در راستای آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد و امیدواریم با حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه با اجرای کامل سیاست‌های ابلاغی و همکاری آحاد مردم ایران اسلامی از مشکلات موجود به ویژه ویروس منحوس کرونا در این برهه از زمان عبور کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های توانمند کشور در راستای رسیدن به اهداف اصلی نظام و گام برداشتن در جهت محقق شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش کنیم تا موجبات سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

کد خبر 4889678

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نیروی انتظامی روز جمهوری اسلامی پیام تبریک ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق نیروی انتظامی پلیس راهور نوروز سازمان هواشناسی سیدابراهیم رئیسی احتکار ماسک طبی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران اسلامی ۱۲ فروردین نظام مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • رئیسی: این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت