Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم زاهدان در مجلس،‌ گفت: تحقق شعار جهش تولید نیازمند جلوگیری از قاچاق کالا به کشور است و نکته مهم اینجاست که این شعار با فعالیت یک دستگاه و دو دستگاه محقق نمی‌‌شود.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید، گفت: تحقق شعار امسال نیازمند یک عزم ملی است و این گونه نیست که با فعالیت و تلاش یک دستگاه و دو دستگاه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سه قوه باید تمام توان خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند و از جمله باید برای رسیدن به این هدف جلوی قاچاق کالا به کشور گرفته شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه باید مجموعه تحت امر خود را برای مبارزه با قاچاق کالا به کار گیرد و مرزبانی ما نیز باید با جدیت جلوی این مسأله بایستد و از قاچاق کالا از مبادی رسمی و غیررسمی به کشور جلوگیری کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: ما در شرایط فعلی آغاز مجلس یازدهم در خرداد را داریم تا کارهای تشکیل کمیسیون‌ها و غیره انجام می‌شود حدود دو ماه به طول می‌انجامد ولی با همه اینها باید بگویم که مجلس در سال جهش تولید باید بُعد نظارتی خود را قوی‌تر کند و با جدیت در این مسیر گام بردارد.

وی افزود: قوه مجریه نیز باید اقدامات جدی در جهت اصلاح نظام بانکی، کاهش بروکراسی اداری در صدور مجوزها و اصلاح در سیستم اخذ مالیات را به کار گیرد تا شرایط برای تولیدکنندگان تسهیل شود و اگر در این زمینه با موانع قانونی هم مواجه است به مجلس لایحه بدهد و از مجلس درخواست کمک برای تصویب قانون کند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پایان با اشاره به آخرین وضعیت کشور در بحث شیوع ویروس کرونا، گفت: ما در این زمینه هم با تلاش جوانان زحمتکش‌مان با وجود همه تحریم‌ها حتی نسبت به کشورهای پیشرفته دنیا شرایط قابل قبول و مناسب‌تری داریم و امیدواریم که با تلاش و پشتکار این جوانان به توفیقات چشمگیری هم طی ماه‌های آینده دست پیدا کنیم و همان‌طور که در مدت زمان کوتاه کیت تشخیص کرونا توسط جوانان ایرانی ساخته شد، واکسن و داروی این بیماری نیز در ایران ساخته و تولید شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی قاچاق کالا جهش زاهدان نماینده مردم زاهدان در مجلس قاچاق کالا جهش تولید تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  •  فراخوان ایده‌های مردم برای تحقق مشارکت در جهش تولید
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»