Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@09:16:59 GMT

تعطیلی باشگاه‌های ورزشی تا پایان فروردین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۴۰۲

تمامی باشگاه‌های ورزشی خصوصی تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ستاد مقابله با کرونا در ورزش طی اطلاعیه شماره ۸ اعلام کرد؛ نظر به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین طرح فاصله گذاری اجتماعی در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا، تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه تمام مسابقات و لیگ‌ها و تمرینات ورزشی نیز همچنان تا پایان فروردین ماه تعطیل است.
در این اطلاعیه تصمیم گیری برای فعالیت‌های ورزشی در اردیبهشت ماه به پس از بررسی شرایط شیوع کرونا در کشور و تصمیمات آتی ستاد ملی مقابله با کرونا موکول شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تعطیلی باشگاه های ورزشی بیماری کرونا تا پایان فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، شمس آذر فردا به میدان می رود. در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال و در بازی هفته بیست و ششم، شمس آذر قزوین فردا در بازی خارج از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان می رود این بازی فردا ساعت ۱۹ در حالی برگزار می شود که گل گهر و شمس آذر در مکان های ششم و هفتم لیگ قرار دارند.   پایان لیگ برتر کاراته پسران علی زینلی در ترکیب تیم پاس قم قهرمان این دوره از رقابت ها شد. حسین اسماعیلی،معراج محمدی و امیرحسین زینلی در ترکیب تیم میهن آریو مقام دوم این دوره از رقابت هارا کسب کردند. تهران میزبان این رقابت ها بود.   مدال نقره و برنز بر گردن گلبالیستهای قزوینی در پایان مرحله برگشت مسابقات لیگ یک گلبال،محسن جلیلوند در ترکیب تیم مناطق نفت خیز جنوب و امیرمحمد بهرامی در ترکیب تیم درنای مازندران به ترتیب به مدالهای نقره و برنز دست یافتند.   درخشش شناگران استان در رقابت های پاراشنا در پایان پانزدهمین دوره مسابقات پاراشنا کشور، ابوالفضل نصری جیرنده به سه نشان طلا، ۴۰۰مترآزاد، ۱۰۰ متر آزاد و ۱۰۰مترکرال پشت جوانان دست یافت. اکبر کریمی هم به مقام دوم ۱۰۰ متر آزاد بزرگسالان رسید. تهران میزبان این رقابت ها بود.

 

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • مروری بر خبر‌های ورزشی پانزدهم اردیبهشت استان قزوین