Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@06:33:55 GMT

زنگ خانه| با همسرتان از گذشته‌هاى تلخ چیزى نگویید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۴۷۱

زنگ خانه| با همسرتان از گذشته‌هاى تلخ چیزى نگویید+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

آیا مى‌دانید زمانى که با همسرتان تنها هستید یا این روزها که بیشتر در کنار هم در خانه هستید،‌درباره چه چیزهایى نباید با هم حرف بزنید؟

گروه خانواده؛ «گذشته‌ها گذشته»؛ یک ضرب‌المثل رایج بین ما ایرانى‌ها‌ست اما بهتر است گاهى بیشتر از همیشه به استفاده از این ضرب‌المثل پایبند باشیم. على‌الخصوص این روزها که فرصت بیشترى براى کنار هم بودن در خانه و خلوت‌هاى همسرانه پیدا کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیا بهتر نیست با خودمان قول و قرارهایى بگذاریم که محیط خانه را براى خودمان و همسرمان و بچه‌ها شیرین‌تر و جذاب‌تر کنیم؟ مثلا آیا به درستى مى‌دانیم درباره کدام خاطرات مشترک با همسرمان حرف بزنیم و کدام خاطره‌ها را فعلا و در این شرایط یادآورى نکنیم؟

دکتر سجاد کریمان مجد؛ روانشناس و مشاور خانواده درباره اینکه در شرایط قرنطینه با همسرمان از کدام خاطره‌ها بگوییم و درباره کدام‌شان فعلا استراتژى سکوت را در پیش بگیریم در این ویدئو برایمان گفته است:

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خانواده سبك زندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم

مربی رده‌های سنی اسکواش ایران درمورد سطح ورزشکاران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مستانه کریم‌پور در خصوص روند پیش روی تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های سنی اظهار کرد: در حال حاضر مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای شرکت در قهرمانی آسیا پاکستان در جریان دارد که ۲۲ نفر از رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال در شهر تبریز، مشغول تمرین هستند. تکنیک و آمادگی جسمانی از مقادیر مهمی است که روی آن تمرکز داریم و نهایتا طبق سهمیه‌ای که فدراسیون اعلام کند، تعدادی از بازیکنان را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد بازیکنان در اردو زیاد است و به همین منظور به خانم‌ها طوفانی، حقیقی، هاشمی و تقوی در این اردو ما را همراهی می‌کنند. البته سه یا چهار نفر از شرکت کنندگان که در اردو به آمادگی آن‌ها از بقیه پایین‌تر باشد، حذف خواهند شد. قبلا در اردوها تعداد کمتری دعوت می‌شدند و این اولین بار است که از رتبه یک تا شش را برای اردو دعوت کردیم. بازیکنان رده سنی ۱۹ سال نیز در اردوی دیگری در شهر یزد، مشغول تمرین هستند. اردوی بعدی برای این نفرات نیز احتمالا ارومیه باشد و پس از آن هم در تهران یک اردو خواهیم داشت که بعد هم به پاکستان اعزام شویم. هدف بلند مدت ما کسب جایگاه و مناسب در آسیا است.

مربی ملی اسکواش با اشاره به سطح بازیکنان ایرانی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم. برای مسابقات قبلی که به چین رفتیم، موفق به صعود یک رده‌ای شدیم و حالا هم تلاش می‌کنیم دو رده دیگر بتوانیم بالا برویم. زمانی که خودم بازی می‌کردم، توان رقابت با خارجی‌ها را نداشتیم، اما حالا می‌بینم که اگر بچه‌ها شکست بخورند هم از حریف‌های سطح بالا و سخت است.

وی در مورد مربیان ملی ایران خاطرنشان کرد: ۱۲ سال در تیم ملی فعالیت داشتم و مثل برخی از مربیان، خارج از کشور تعلیم دیدم. مربیان دیگری مثل من در خارج آموزش دیدند و حالا به ایران آمدند که به بالا بردن سطح ورزشکاران خیلی کمک می‌کند زیرا روند اروپایی را پیش می‌گیریم و قطعا پیشرفت زیادی خواهیم داشت. اگر فدراسیون بتواند برای مربیان دوره‌های برون مرزی مناسب را بیشتر برگزار کند و یا مربیانی را به ایران بیاوریم، این روند پیشرفت متوقف نخواد شد. در این اردو نیز باید تشکر ویژه‌ای از میزبانی تبریز داشته باشم. فکر می‌کنم اگر همه شهرستان‌ها به این شکل میزبانی کنند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749245

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • 5 چالش اصلی کسب و کارهای کوچک
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)