Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@15:36:46 GMT

قوی‌ترین پاسخ به تلاش‌های آمریکا برای حذف مسئله فلسطین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۹۴۸

قوی‌ترین پاسخ به تلاش‌های آمریکا برای حذف مسئله فلسطین

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت و شکستن محاصره غزه را بزرگترین و گسترده ترین پاسخ و واکنش به تحرکات آمریکا برای حذف مسئله فلسطین و در راس آن توطئه معامله قرن این کشور قلمداد کرد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش حماس در بیانیه خود که «حازم قاسم» سخنگوی آن قرائت کرد، برگزاری راهپیمایی های بازگشت(که از دهم فروردین 97 برابر با سی ام مارس 2018 آغاز شد) نقطه عطفی در مسیر مبارزات مشروع ملت فلسطین علیه اشغالگران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است راهپیمایی های بازگشت، سبب اعاده اعتبار و اهمیت بخشی به عناصر محوری و مرکزی مسئله فلسطین و در راس آن حق بازگشت شد.

در این بیانیه تصریح شد راهپیمایی های بازگشت، محاسبات اشغالگرانی را آشفته کرد که در توهم محدود شدن ابزار مقاومت به سر می بردند و این ابتکار مبارزاتی بزرگ ملت ما آنها را غافلگیر کرد.

این بیانیه افزود این راهپیمایی ها همچنین سبب تجلی وحدت ملی در بالاترین سطح خود شد، فعالیت میدانی علیه اشغالگران یک فعالیت فراگیر در میان تمام فلسطینیان است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، حماس در این بیانیه تاکید کرد : راهپیمایی های بازگشت، قدرت و توان ایجاد گزینه های جایگزین مبارزاتی و وسایل جهادی را به فلسطینیان بخشید.

ملت ما در هر مرحله از مبارزات خود ثابت خواهد کرد که گزینه های فراوانی برای ادامه مقاومت بر ضد اشغالگران تا بیرون راندن آنها از تمام سرزمین فلسطین در اختیار دارند.

از سوی دیگر گروههای مقاومت در نوار غزه در بیانیه ای به تمجید از موفقیت دستگاههای امنیتی در این منطقه در دستگیری جاسوسان رژیم صهیونیستی پرداختند، جاسوسانی که ماموریت آنها رصد کردن و نظارت بر راهپیمایی های بازگشت بوده است.

در این بیانیه آمده است دستگیری این مزدوران مامور نظارت بر راهپیمایی های بازگشت، افشاکننده حالتی از رعب و شکستی است که رژیم صهیونیستی و سران شکست خورده آن در برابر راهپیمایی های بازگشت به سر می برند.

این گروهها با تقدیر از نقش برجسته دستگاههای امنیت داخلی نوار غزه در حمایت از مردم و استحکام و تقویت جبهه داخلی در برابر هرگونه نفوذ و رخنه و اقدامات بی ثبات کننده دشمن خاطر نشان کردند آنچه دستگاههای امنیتی در نوار غزه در حمایت از ملت ما در برابر اشغالگران انجام می دهند و نقش آشکارشان در مقابله با ویروس کرونا بیانگر مسئولیت پذیری بالای دستگاههای امنیتی در نوار غزه است.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهپیمایی های بازگشت نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه

مردم یمن در صنعا و سایر شهر‌های این کشور با برگزاری راهپیمایی گسترده، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و بر پشتیبانی از مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح تأکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، مردم یمن با برگزاری راهپیمایی میلیونی تحت عنوان «وفاداری انصار یمنی به آزادگان غزه» در پایتخت و سایر استان‌های این کشور بار دیگر بر حمایت خود از مردم مظلوم غزه تأکید کردند.

هزاران یمنی برای بیست و نهمین هفته متوالی با حضور در میدان «السبیعن» شهر صنعا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی را به نوار غزه محکوم کردند.

راهپیمانان شعار «ای غزه‌ای فلسطین، تمام ملت یمن با شما هستند» و «شما تنها نیستید و همه ملت یمن آماده جهاد هستند» سر دادند و بر حمایت و پشتیبانی خود از آغاز مرحله چهارم علمیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کردند.

در بیانیه پایانی راهپیمایی صنعا، از مواضع افتخارآمیز دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی که برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت و دروغ بودن شعار‌های غرب در زمینه حقوق بشر را افشا کردند، تمجید شد.

یمنی‌ها در شهر صعده در شمال این کشور با برگزاری راهپیمایی و به اهتزار درآوردن پرچم فلسطین، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و بر مخالفت با سیاست‌های آمریکا و کشور‌های غربی در منطقه تأکید کردند و از نیرو‌های مسلح یمن خواستند به ضربات دردناک خود به رژیم صهیونیستی و حامیانش تا توقف تجاوز به غزه ادامه دهند. 

در مناطق مختلف شهر الحدیده در غرب یمن هم راهپیمایی گسترده‌ای در حمایت از مردم غزه برگزار شد و شرکت کنندگان در آن، خیانت برخی حکومت‌های عربی و اسلامی در حق ملت فلسطین و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم و پشتیبانی خود را از عملیات ضد صهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کردند و استقامت و پایمردی ساکنان نوار غزه را ستودند.

در بیانیه پایانی راهپیمایی‌های الحدیده ضمن استقبال از حرکت مثبت کشور‌ها و مردم آفریقا برای رهایی از سلطه آمریکا که با گام‌های مهمی از جمله اخراج پایگاه‌های آمریکایی از کشورهایشان آغاز شد، از ملت‌های آزاده جهان خواسته شد تا برای رهایی از سلطه آمریکا تلاش کنند.

در استان البیضاء نیز راهپیمایی مشابهی برگزار شد و مردم در شهر‌ها و مناطق مختلف این استان با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین در کنار پرچم کشورشان بر حمایت خود از مردم مظلوم غزه تآکید و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم و آمادگی خود را برای مقابله با تجاوز به یمن و فداکاری در راه حمایت از مسجد الاقصی و غزه و مقاومت دلیر آن اعلام کردند.

در بیانیه پایانی این راهپیمایی نیز از ملت‌های عربی و اسلامی خواسته شد تا در حمایت از مردم فلسطین و پشتیبانی از مقاومت دلیرانه آن‌ها موضع شرافتمندانه‌ای اتخاذ کنند.

مردم یمن در استان‌های حجه، تعز، اب و محویت هم با برگزاری راهپیمایی میلیونی حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و مقاومت آن‌ها علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • جنبش دانشجویی آمریکا، بن بست «بایدن» و انحصار شکنی «نسل z»
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است