Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:55:32 GMT

لغو اعزام پاراتکواندوکاران به قهرمانی آسیا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۹۸۷

لغو اعزام پاراتکواندوکاران به قهرمانی آسیا

رییس انجمن پاراتکواندوکاران از لغو اعزام ۶ ورزشکار پاراتکواندو کار به قهرمانی آسیا در لبنان خبر داد.

مسعود لشکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی ورزشکاران تکواندو کار از اواخر بهمن تعطیل شد و تنها دو ورزشکار پارالمیپیکی در اردوی آمادگی بودند که قرار بود ورزشکاران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا اواخر اسفند عازم لبنان شوند که از سوی کنفدراسیون آسیا این مسابقات به دلیل حفظ سلامتی ورزشکاران لغو و به اردیبهشت ماه موکل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود این مسابقات برای دومین‌بار در اردیبهشت ماه در لبنان برگزار شود که متاسفانه کنفدراسیون آسیا اعلام کرد امکان اعزام ورزشکاران به مسابقات و برگزاری رقابت‌های قهرمانان آسیا در لبنان وجود ندارد.

او گفت: پس از به تعویق افتادن بازی‌های پارالمپیک، مهدی پوررهمنا در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم و اصغر عزیزی در وزن مثبت ۷۵ کیلوگرم دو ورزشکار پارالمپیکی هستند که قرار بود اردوهای آن تا زمان اعزام به ترکیه ادامه داشته باشد که بعد از لغو این بازی‌ها در حال حاضر اردوها تعطیل شده و منتظر هستیم تا ببینیم شرایط کشور از لحاظ پیشگیری ویروس چگونه خواهد شد تا روند تمرینات ورزشکاران پارالمپیکی را دوباره از سر بگیریم.

رییس انجمن پاراتکواندوکاران پیرامون این پرسش که  تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک در شرایط کنونی آیا به نفع ورزشکاران پاراتکواندوکاران بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تغییر زمان بازی‌ها و به تعویق افتادن آن به مدت یک سال قطعا شرایط خوبی را برای ورزشکاران ایجاد خواهد کرد تا بدون هیچ گونه دغدغه و استرسی تمرینات خود را بعد از اتمام این بیماری آغاز کنند. مطمئنا این مساله شرایط بهتری را برای ورزشکاران پاراتکواندوکار ایجاد خواهد کرد تا در وضعیت بهتری خود را برای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ آماده کنند.

وی ادامه داد: ما در حال حاضر دو سهمیه خود را کسب کرده‌ایم و نگرانی برای کسب سهمیه نداریم. در یک سالی که با شروع بازی‌های پارالمپیک داریم می‌توانیم با ارائه یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده ورزشکاران خود را در بهترین شرایط برای پارالمپیک توکیو آماده کنیم.

لشکری در پایان افزود: پیش از تغییر زمان برگزاری بازی‌های پارالمپیک ما دو رویداد برون مرزی برای دو ورزشکار پارالمپیکی خود در نظر گرفته بودیم که قرار بود با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک ورزشکاران خود را قبل از اعزام به توکیو به این دو رویداد اعزام کنیم البته در حال حاضر کلیه برنامه‌ها با شروع ویروس کرونا تغییر پیدا کرد و باید منتظر بمانیم تا پس از اتمام این بحران ببنیم کمیته ملی پارالمپیک چه برنامه‌ای را برای آماده سازی ورزشکارن در آینده خواهند  داشت و اردوهای تیم ملی از چه زمانی دوباره آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاراتکواندو بازی های پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ایران و ازبکستان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتسال امروز ایران و ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا

فوتسال قهرمانی آسیا (ازبکستان - ایران) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748091

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا