Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:29:02 GMT

مسابقات جهانی تکواندو 2021 هم به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۰۰۹

مسابقات جهانی تکواندو 2021 هم به تعویق افتاد

مسابقات جهانی تکواندو 2021 به دلیل برگزاری المپیک با یک سال تاخیر، با تعویق چند ماهه مواجه شد. 

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو مسابقات قهرمانی جهان 2021 - ووشی که قرار بود ماه "می" برگزار شود با تعویق و در 4 ماهه پایانی سال 2021 پیگیری خواهد شد که زمان دقیق به زودی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دکتر "چو" رییس فدراسیون جهانی تکواندو در نامه‌ای به اعضای این فدراسیون ضمن آرزوی سلامتی برای خانواده بزرگ تکواندو تاکید کرد که در حال حاضر باید بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خود باشیم. 
در ادامه این آمده است:


در طول دو هفته ی اخیر فدراسیون جهانی تکواندو، سه جلسه ی مجزا با ریاست کمیته بین المللی المپیک و جلسات بیشماری نیز با اعضاء بخش های ورزشی این کمیته در خصوص تعویق تاریخ بازی‌های المپیک و پارالمپیک و تغییرآن به سال 2021 داشته است.


با توجه به اینکه تاریخ برگزاری بازی‌های المپیک توکیو به 23 جولای تا 8 آگوست 2021 و بازی‌های پارالمپیک به 24 آگوست تا 5 سپتامبر 2021 تغییر یافته، فدراسیون جهانی تکواندو نیز در تقویم رویدادهای خود تغییراتی خواهد داشت. 


برهمین اساس مسابقات قهرمانی جهان 2021 که قرار بود ماه "می" به میزبانی "ووشی" چین برگزار شود با تعویق و در 4 ماهه پایانی سال 2021 پیگیری خواهد شد که زمان دقیق به زودی اعلام می‌شود.


همچنین هیچ تغییری در سهمیه‌های کسب شده قاره‌های آفریقا، اقیانوسیه و پن امریکا ایجاد نخواهد شد و مسابقات کسب سهمیه قاره آسیا و اروپا نیز در سال‌جاری و با در نظر گرفتن شرایط برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری آن متعاقبا اعلام می‌گردد.  


تمامی رویدادهای گرید یک و دو (G1 و  G2) فدراسیون جهانی تکواندو تا آخر ماه "می" کنسل شده و به به تعویق می‌افتد. رویدادهای دیگر بعد از این تاریخ نیز با در نظر گرفتن شرایط برگزار می‌شود و در صورت نیاز به منظور حفظ سلامت و امنیت همگان تاریخ آنها را نیز تغییر خواهیم داد.


رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان نیز در در تاریخ 14 تا 18 اکتبر 2020 (23 تا 27 آبان‌ماه)  به میزبانی "صوفیه" بلغارستان همزمان با مجمع فدراسیون جهانی تکواندو و در تاریخی که از پیش اعلام شده، برگزار میشود اما سمپوزیوم تکواندو به دلیل مشکلات بودجه‌ای  و تغییرات به وجود امده در  هزینه های بازی‌های المپیک برگزار نخواهد شد.


همچنین مسابقات فینال گرندپری و مراسم گالا نیز در نوامبر 2020 و به میزبانی مکزیک انجام خواهد شد.


رییس فدراسیون جهانی تکواندو در پایان تاکید کرد که خانواده تکواندو با قدرت، اتحاد و همبستگی از این بیماری همه‌گیر در سراسر دنیا و چالش‌های پیش رو به سلامت گذر خواهد کرد.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ژیمناستیک، مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

به نقل از مهر این اتفاق برای اولین بار در ژیمناستیک ایران رخ می‌دهد. الفتی با کسب ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند. ملاک فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه، مجموع امتیازهای چهار جام جهانی است که مهدی الفتی در مسابقات جام جهانی مصر، قطر، آلمان و باکو که جزو مسابقات کسب سهمیه المپیک بود نتایج خوبی به‌دست آورد. او حتی در مسابقات جام جهانی آلمان که گزینشی المپیک محسوب می‌شد موفق به کسب مدال نقره شد.

در حالی که الفتی اولین ژیمناست ایرانی است که توانسته سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد، برخی افراد از داخل ایران نسبت به کسب سهمیه الفتی از سوی فدراسیون جهانی اعتراض کردند و نکته عجیب‌تر اینکه به برخی کشورها هم ایمیل زدند که نسبت به این موضوع اعتراض کنند!

ژیمناستیک ایران در این چند سال اخیر با حواشی مدیریتی زیادی روبه‌رو بود و در اوج این حواشی و بلاتکلیفی‌ها، این رشته ورزشی توانست بعد از ۸۰ سال در بازی‌های آسیایی به مدال نقره برسد که البته این مدال تاریخی توسط مهدی الفتی کسب شد.

همچنین این ورزشکار برای اولین بار در تاریخ رشته ژیمناستیک توانسته به سهمیه المپیک برسد اما برخی افراد حتی این موضوع را هم دست مایه منفعت طلبی خود می‌کنند و با ارسال ایمیل به کشورهای مختلف خواهان اعتراض به سهمیه به دست آمده ایران در المپیک پاریس هستند. این در حالی است که فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از کسب سهمیه الفتی این موضوع را به فدراسیون ژیمناستیک تبریک گفت.

کاروان ورزشی ایران تاکنون ۳۲ سهمیه در رشته‌های مختلف کسب کرده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903006

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!