Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@03:06:34 GMT

دستیابی مجدد استکبار به ایران رویایی تحقق‌ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۲۶۱

دستیابی مجدد استکبار به ایران رویایی تحقق‌ناپذیر است

سپاه ثارالله استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی عنوان کرد: دستیابی مجدد استکبار به ایران، رویایی تحقق‌ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت 12 فروردین بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز، مومن، انقلابی، ولایتمدار و نجیب استان کرمان، با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و با همه‌پرسی تاریخی و رای قاطع مردم ایران و اعلام روز جمهوری اسلامی در ۱۲ فروردین ماه، همان سال توسط حضرت امام خمینی (ره)، جهان آن روز که تحت تأثیر سلطه و سیاست‌های ابرقدرت‌های شرق و غرب بود، ظهور قدرت نوینی در هندسه قدرت جهانی را به مثابه واقعیتی گریزناپذیر فرا روی خود دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است: با گذشت چهار دهه از عمر با برکت و افتخارآمیز نظام جمهوری اسلامی ایران امروز با سهولت و قاطعیت می‌توان قضاوت کرد که انقلاب اسلامی بر اساس اهداف ،آرمان‌ها و مطالبات خود ، ماهیت قدرت های جهانی را به چالش کشیده و با برهم زدن نظم  ظالمانه مورد نظر قدرت‌های استکباری و نظام سلطه و صهیونیسم به ویژه در منطقه راهبردی غرب آسیا و خلیج‌فارس، گفتمان منحصر به‌فرد و منطقی خود را فراتر از حوزه داخلی، در عرصه معادلات و تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کانون توجهات بین‌المللی و افکار عمومی قرار داده است.

و اینک در طلیعه دهه پنجم انقلاب باید گفت بازگشت و دستیابی مجدد استکبار جهانی به ایران و تضمین امنیت رژیم صهیونیستی نه‌تنها به رویایی تحقق‌ناپذیر تبدیل شده است بلکه به‌رغم خواست و تلاش شیطانی آنها هم اینک این تل‌آویو است که در محاصره گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت متولد شده از آن قرار گرفته است و خیال نکنند که با ریختن خون  سردار عزیز ما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت شکست می‌خورد بلکه برعکس خون حاج قاسم مکتب و راهبرد  او را جهانی کرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تردیدی نیست آنچه موجب درخشش و توفیق انقلاب در سطوح مختلف شده است به برکت اتصال آن به قدرت لایزال الهی و بنیان‌های دینی و برخورداری از نعمت ولایت فقیه و رهبری حکیم، شجاع ، دوراندیش، مدیر و مدبر  حضرت امام خامنه‌ای عزیز و محصول پشتوانه مردمی و حمایت ملتی فهیم، بصیر و هوشمند و وحدت و یکپارچگی ملی است.

و امروزبیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه هدایت امت و نقشه راه آینده انقلاب، نظام و ملت ایران است که نیل به تمدن نوین اسلامی، تحقق مراحل پنج‌گانه انقلاب در منظومه فکری ولی‌فقیه زمان و فتح سنگرهای کلیدی جهان و قله‌های رفیع اقتدار، عزت و پیشرفت را برای کشور تضمین می‌کند.

 با تبریک یوم‌الله ۱۲ فروردین به مردم عزیز، شریف و ولایتمدار استان کرمان و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی ازجمله سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگرشهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای عرصه امنیت، خدمت، سلامت و وحدت  با  تأکید بر ضرورت مجاهدت و اهتمام ملی نسبت به تحقق شعار سال 99 «جهش تولید»، عزم و اراده راسخ پاسداران انقلاب برای حضور عالمانه و سلحشورانه در صحنه‌های دفاع  از انقلاب در جغرافیای گفتمان انقلاب اسلامی و تلاش برای ارتقای ظرفیت‌ها و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی ملت و مملکت برای مقابله با تهدیدات و خطاهای راهبردی احتمالی دشمنان و یاری بخشی به جبهه مقاومت و بیداری اسلامی را از راهبردها و دستور کار‌های اصلی سپاه است.

در پایان آمده است: سپاه ثارالله استان کرمان با درس‌آموزی از مکتب انقلاب و ولایت فقیه به پشتوانه تجارب ارزشمند تاریخی، پاسخ به نیازهای مردم عزیز  استان کرمان و کشور در هر عرصه‌ای را در زمره رسالت و مأموریت‌های ذاتی خود دانسته و به‌ویژه در این هفته‌ها و ماه‌های اخیر که مردم عزیز ایران و کل جهان درگیر ویروس منحوس کرونا است و همچنین سیل در جنوب استان  تحت تاثیر پدیده بارش‌های فراوان و کم‌نظیر، متحمل سختی‌ها، مشکلات و چالش‌های جدی شده‌اند، تا پایان این معضلات و سختی‌ها در کنار مردم عملیات امداد و خدمت‌رسانی و ظرفیت‌سازی برای عبور آنان از شرایط نامتعارف این روزها را ادامه داده و این تلاش را مدال افتخار و سربلندی خود می‌دانیم.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه ثارالله جمهوری اسلامی 12فروردین ایران جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی استان کرمان مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران

استاندار مازندران گفت: با شناسایی چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران، برای حل اجرایی آن اقدام عملی مناسبی برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه رشد اقتصادی این استان در ساری با بیان این‌که تکالیف دستگاه‌های دولتی مازندران برای رشد اقتصادی مشخص شد، اظهار کرد: برای تحقق برنامه‌های دولت جهت دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال در این استان تلاش مضاعف انجام می‌شود. ‎

وی با تاکید بر این‌که برای گام نخست چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی استان شناسایی شد و اقدام عملی برای حل آن اجرایی می‌شود، گفت: در سال گذشته برای دست‌یابی به رشد اقتصادی اقدامات خوبی در مازندران انجام شد اما هنوز با برنامه‌های دولت فاصله داریم.

استاندار مازندران از واکاوی ظرفیت‌ها و چالش‌های پیش‌روی رشد اقتصادی این استان عنوان و مطرح کرد: بر اساس اولویت‌های تعیین شده با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود موانع تولید یکی پس از دیگری برطرف می‌شود.

نوری با بیان این‌که از هفته آینده برای گره‌گشایی رفع موانع تولید با اولویت کشاورزی با حضور دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود، افزود: این رویه برای دیگر اولویت‌های توسعه مازندران ادامه‌دار خواهد بود.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه تکالیف دستگاه‌های دولتی در خصوص دستیابی به رشد اقتصادی به صورت منطقه‌ای، شهرستانی و زنجیره‌ای مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر اختلافی بین دستگاه‌ها وجود داشته باشد با برگزاری این نشست‌ها موانع برطرف می‌شود.

وی یادآور شد: برای دستیابی به رشد اقتصادی و تحقق شعار سال بر اساس برنامه‌های دولت، تلاش مضاعفی در مازندران انجام می‌دهیم.

کد خبر 747971

دیگر خبرها

  • اجرای اقدام عملی برای رفع چالش‌های پیش‌روی توسعه اقتصادی مازندران
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • میانجیگری خود را مورد ارزیابی مجدد قرار می‌دهیم