Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین آمار دچار شدگان به کرونا ویروس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا امروز؛ ١٢ فروردین ماه امسال ٢٥ مورد جدید دچار شده به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

او افزود: به تفکیک؛ اهواز ٨ نفر، امیدیه ٢ نفر، باوی ١ نفر، خرمشهر ٢ نفر، دزفول ۵ نفر، شادگان ١ نفر، شوش ١ نفر، شوشتر ٢ نفر، گتوند١ نفر و ماهشهر ٢ نفر مبتلا جدید داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاملی با اشاره به ۵ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته افزود: متاسفانه تاکنون ٨٥ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داده اند که به تفکیک؛ ٣ نفر اهواز، ١ نفر ایذه و ١ نفر در دزفول بوده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

این مقام مسئول بیان داشت: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ٢٥ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.  

حسین کاملی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٤٥٥ نفر از بیماران بهبود یافته اند.  

او اذعان داشت: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت از تمام هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود از تردد در فضای باز، جاده‌های بین شهری خودداری نموده و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند. همچنین از عموم مردم که به توصیه‌های وزارت بهداشت، توجه نموده اند و از شرکت در مراسمات، تجمعات وسفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده اند، تشکر میشود.  

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، عصر امروز بارش شدید باران شهر اهواز را فرا گرفت.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.

سبزه زاری افزود: این سامانه نیط سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) وطی فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در اهواز
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم