Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیز الله شهبازی، استاندار البرز گفت: همراهی مردم و هماهنگی و اتحاد مسئولان استان سبب شد که البرز در وضعیت قرمز و حاد شیوع کرونا قرار نگیرد.

شهبازی با اشاره به اینکه جلسات ستادهای استانی و ملی مقابله با کرونا به صورت مستمر برگزار می شود افزود: تعطیلی تمامی پارک ها و تفرجگاه های البرز در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ، به میدان آمدن اصناف البرز بعنوان خیرین سلامت برای  مقابله با کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی با همراهی مردم و بسیج مجموعه استان، اثربخشی بالایی در البرز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مجموعه البرز بسیج شدند و کمک کردند که اهداف ستاد استانی مقابله با کرونا محقق و اجرایی شود، گفت: اکنون شیب شیوع کرونا در البرز ملایم است و با اقداماتی که صورت گرفت، این استان علی رغم استان های همجوار به لطف خدا و همراهی مردم در وضعیت قرمز شیوع قرار نگرفت.

نماینده عالی دولت در استان البرز  در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز سه شنبه به ریاست دکتر روحانی رییس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، افزود: تمامی تیم ها و کمیته هایی که برای انجام ماموریت های ستاد استانی مقابله با کرونا، بسیج شدند تا اقدامات لازم در زمان خود انجام شود.

شهبازی با بیان اینکه تخت های بیمارستانی، داروها و تجهیزات مورد نیاز برای مقابله با کرونا، تامین شد، گفت: بیمارستان های ۱۷ گانه در البرز کار آموزش به پرسنل برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا را آغاز کردند.

او افزود: در البرز برنامه ریزی شد که بیش از هزار تخت بیمارستانی برای مداوای بیماران در سطح استان آماده شود.

استاندار البرز گفت: مردم و به ویژه اصناف کمک کردند که استان البرز بعنوان استانی که مردم آن همراه هستند و به سلامتی خود اهمیت می دهند، معروف شد.

شهبازی در ادامه گفت: علی رغم مشکلات و موانع معیشتی و اقتصادی و اینکه در ماه پایانی سال کسبه و صنوف با معضلاتی مواجه شدند، داوطلبانه پای کار آمدند و حتی اصناف البرز بعنوان خیر وارد میدان شدند و برای تامین تجهیزات بیمارستانی کمک رسان بودند.

او با قدردانی از تولیدکنندگان که برای تامین مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی وارد عمل شدند، افزود: همچنین از شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری ها، سازمان های مردم نهاد و اصحاب رسانه و صاحبان قلم که در این ایام اسباب کمک به مردم شدند، کمال تشکر را دارم.

استاندار البرز گفت: همچنین کادر بهداشت و درمان، بیمارستان های بخش خصوصی پای کار آمدند و همه با هم کمک کردند که البرز در وضعیت بحرانی و حاد قرار نگیرد.

شهبازی  با بیان اینکه جاده کرج چالوس نیز به جهت ریزش کوه از امروز صبح برای حفظ سلامت و ایمنی مردم، مسدود شد، افزود: تمامی تدابیر لازم اندیشیده شده تا از این پیک بیماری نیز با پشتیبانی مردم خارج شویم.

او گفت: از همت والای فرمانداران، شهرداران، بخشداران و دهیاران استان کمال قدردانی را دارم که شخصا پای کار هستند تا سلامت به جامعه بازگردد و بتوانیم با قدرت بیشتری در مسیر شعار سال با عنوان جهش تولید حرکت کنیم.

انتهای پیام / م . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرج چالوس کرونا ویروس مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ "پیمان کرمی" روزچهارشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

بیشتر بخوانید: چطور عوارض آزادراهی را الکترونیکی پرداخت کنیم؟

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین دربرخی مناطق پرحجم گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228256 برچسب‌ها وضعیت راه ها

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز