Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:51:56 GMT

مردم از مراجعه به تفرجگاهی استان سمنان خودداری کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۴۴۶

مردم از مراجعه به تفرجگاهی استان سمنان خودداری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه از طریق فضای مجازی ضمن بیان اینکه قطع زنجیره انتقال کرونا یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت در شرایط فعلی است، اظهار داشت: مردم روز سیزدهم فروردین‌ماه به مناسبت روز طبیعت از مراجعه به اماکن تفرجگاهی استان سمنان خودداری کنند.

وی بابیان اینکه در این روز کنترل ترددها با سخت‌گیری بیشتری اعمال خواهد شد، افزود: مردم تاکنون همکاری مطلوبی در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان با تأکید بر لزوم عدم خروج از منزل بیان کرد: مردم کمک کنند تا همچون چند روز گذشته ترددهای درون و برون‌استانی با کنترل و رصد منظم به انجام رسد.

آشناگر با اشاره به اینکه مردم با رعایت نکات بهداشتی و مقررات اعلام‌شده در خصوص ترددها، هم به‌سلامت خود و خانواده کمک می‌کنند و هم یاریگر کادر بهداشت و درمان استان خواهند بود، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به برخی شواهد روند شیوع کرونا شیب نزولی پیدا نموده و در صورت توجه مردم به مقررات و استمرار ماندن در خانه، این امر تثبیت خواهد شد.

وی بابیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، یادآور شد: شکست کرونا تنها با صبر و استقامت مردم و تحمل خانه‌نشینی و رعایت مقررات و اصول بهداشتی که از سوی کارشناسان و جامعه‌ی پزشکی اعلام‌شده است محقق می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به همکاری کسبه و صنوف مختلف در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد: برخورد با متخلفانی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4889795

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان علیرضا آشناگر ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید گرگان سیلاب طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه فاصله گذاری اجتماعی ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است