Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:47:49 GMT

فرماندار: تمام خروجی‌های مهاباد مسدود است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۶۷۹

فرماندار: تمام خروجی‌های مهاباد مسدود است

ایرج شجاعی روز سه‌شنبه در محل ایستگاه بازرسی خروجی مهاباد به سمت میاندوآب و در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با همکاری عوامل نظامی و انتظامی تمامی خروجی‌ها اصلی و فرعی شهر را مسدود کرده‌ایم و تنها در موارد بسیار خاص اجازه تردد خودروها داده می‌شود.

وی اضافه کرد: این موضوع با جدیت کامل پیگیری می‌شود و رانندگانی که از قوانین پیروی نکنند، ماموران با اعمال قانون آنها را متوقف خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این امر با سختی‌هایی برای ماموران همراه است، افزود: سلامت شهروندان برایمان از هر مساله دیگری با اهمیت‌تر است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

فرماندار مهاباد گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونای این شهرستان و به منظور کاهش خطر شیوع این بیماری، حضور مردم در تفرجگاه‌ها در روز ۱۳ فروردین نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری مهاباد از امشب اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح خروج از مسیرهای «تاقه‌دار»، جاده «پسوه»، مسیر «لاچین»، مسیر «اوزوندره»، جاده به سمت روستای «کهریزه شیخان» و سایر محورهای خروجی شهر توسط نیوجرسی یا خاک‌ریز مسدود شده است و امکان تردد در آن وجود ندارد.

به گزارش ایرنا شیوع ویروس کرونا طی اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در کشورهای مختلف دنیا بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد بهداشت و سلامت ویروس کرونا مهاباد بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بر اساس اعلام اداره هواشناسی مهاباد، احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها، احتمال برخورد صاعقه و خسارت به سازه‌های موقت براثر تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست

بر اساس این اعلام نسبت به تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و فعالیت‌های کوهنوردی، چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات هشدار داده شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • فعالیت سامانه بارشی از دوشنبه همه مناطق استان را دربرمی گیرد
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند