Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فلاح میری با بیان اینکه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در رشت ٧۵ خودرو توقیف شده است، گفت: علاوه‌بر این ٣۵۵ راننده متخلف جریمه شده‌اند. تاریخ انتشار: 15:30 - 12 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۱۵۸

دادستان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از توقیف ٧۵ خودرو در رشت در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فلاح میری در ادامه با بیان اینکه ٣۵۵ راننده متخلف جریمه شده اند تاکید کرد: با معدود افرادی که توجهی به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ندارند با اقدام قاطع قانونی برخورد می‌شود.   بیشتر بخوانید: پلمب ٢٣١واحد صنفی متخلف در رشت در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی دادستان گیلان افزود: مبادی ورودی استان تحت کنترل شدید نیرو‌های انتظامی است و از ورود خودرو با پلاک غیربومی به گیلان جلوگیری به‌عمل می‌آید.

وی به افراد غیربومی که خودروی شخصی را در ورودی‌های استان گیلان پارک کرده‌اند و با خودروی کرایه‌ای قصد ورود به استان و عزیمت به ویلا‌های خود را دارند هشدار داد و گفت: با رصد راه‌ها و پارکینگ‌های ورودی استان با این دسته اشخاص ضمن توقیف خودرو، با تشکیل پرونده قضایی به‌جرم تهدید علیه بهداشت عمومی، برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان گیلان فاصله گذاری اجتماعی کرونا راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرا توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود