Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهروندان خراسان رضوی متفق‌القول بر این باور هستند که شکستن نهایی زنجیره کرونا صرفا با خانه‌نشینی در روز طبیعت مقدور است. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیزده بدر یا همان روز طبیعت‌گردی سنتی ایرانیان که همزمان با آخرین روز عید نوروز برگزار می‌شود امسال همچون تمام روزهای عید، شرایط خاصی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مشهدمقدس و همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی قرار است محدودیت‌هایی از نظر ترددی به ویژه در روز طبیعت اعمال شود تا از این طریق مردم کمتر در معرض ابتلاء به بیماری قرار گیرند.

یکی از شهروندان مشهدی در این زمینه می‌گوید: چرا وقتی ممکن است به دیگران ضربه بزنم باید سیزده‌بدر بروم؟ امسال را طاقت بیاوریم هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

این شهروند مشهدی می‌گوید: سیزده بدر امسال را مانند تمام روزهای عید نوروز و قبل از آن در خانه می‌مانیم تا بتوانیم زنجیره این ویروس منحوس را قطع کنیم.

نتیجه حضور مردم در آئین " سیزده به در" هدر دادن زحمات تلاش‌گران عرصه سلامت استگفت‌وگوی ویدئویی تسنیم| تقاضای استاندار اردبیل از مردم / روز سیزده به در ‌خواهشا در خانه بمانیدسخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان خراسان‌جنوبی: مردم امسال مراسم سیزده به در برگزار نکنند

شهروند دیگری نیز می‌گوید: ظرف یک ماه و نیم گذشته صرفا برای خرید اقلام ضروری به خارج از منزل آمده‌ام و به هیچ وجه از خانه خارج نشده‌ام و فردا هم مثل تمام روزهای دیگر است.

وی ادامه می‌دهد: عید نوروز و دید و بازدید امسال را به بعد از عید منتقل کرده‌ایم و سیزده‌بدر را نیز به ایام اردیبهشت که هوا هم بهتر است منتقل می‌کنیم و از تمام شهروندان مشهدی نیز می‌خواهم این کار را صورت دهند.

سرهنگ حمیدرضا دهنوی، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی نیز با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس راهور خراسان رضوی در روز 13 فروردین، اظهار کرد:در اجرای این طرح، تردد خودرو‌ها از ساعت 5 بامداد الی 24 روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهورخراسان رضوی افزود:در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت‌های جدی اجرا می‌شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیر‌های منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:در محدوده‌های غیر مسکونی بلوار نماز و بلوار شهید ناصری و تمامی مسیر‌هایی که به ارتفاعات منتهی می‌شود نیز محدودیت کامل تردد اعمال می‌شود.

دهنوی ضمن درخواست از شهروندان برای همکاری با پلیس، هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی مردم عنوان کرد.

رئیس پلیس راهورخراسان رضوی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند 500هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آن‌ها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خودرو‌های حامل مواد غذایی، مواد بهداشتی و اقلام درمانی، سوخت رسان و خودرو‌های کالا‌های مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

انتهای پیام/282/ع

R41347/P1494/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای این طرح سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی روز گذشته به درخشش در لباس اتحاد کلباء ادامه داد و گل نخست ببرها را در جدال حساس برابر النصر به ثمر رساند. ستاره ایرانی پس از اینکه در دقیقه دهم بازی پاس خوبی را از دنیل بسا دریافت کرد، با یک شوت تک ضربه، دروازه حریف را باز کرد.

این نهمین گل قایدی برای کلباء در رقابت های ادنوک لیگ بود تا او بالاتر از آندرس وومبرگر به عنوان بهترین گلزن ببرها در رقابت های لیگ داخلی تبدیل شود. با گلی که ستاره بوشهری در دیدار روز گذشته به ثمر رساند، به رکورد جالبی رسید.

رسانه سدد امارات در این خصوص نوشت که مهدی قایدی در راه کسب عنوان بهترین گلزن ایرانی در تاریخ رقابت های لیگ امارات، توانست با ایمان مبعلی برابر شود و شمار گل هایش را به عدد سیزده رساند.

قایدی پیش از این نیز چهار مرتبه برای شباب الاهلی موفق به گلزنی شده بود و حالا با 9 گلی که تا به اینجای فصل به ثمر رسانده است، با سیزده گل و در کنار ایمان مبعلی قرار گرفت که برای تیم های الوصل، الشباب، النصر و شارجه به میدان رفته بود.

این رسانه اماراتی در ادامه با تمجید از قایدی، از مخاطبان خود پرسید که آیا ستاره ایرانی کلباء می تواند عنوان بهترین بازیکن فصل را از آن خود کند یا نه.

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی