Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: براساس تصمیمات متخذه تمامی پارک‌ها، فضای سبز و تفرجگاه‌های سراسر استان در این چند روز تعطیل خواهد بود و از رفتن مردم به تفرجگاه‌ها نیز قطعاً جلوگیری خواهد شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدهادی مرعشی اظهار داشت: براساس تصمیمات متخذه همه پارک‌ها، فضای سبز، تفریحگاه‌ها و تفرجگاه‌های سراسر استان در این چند روز تعطیل خواهد بود و از رفتن مردم به تفرجگاه‌ها نیز قطعاً جلوگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: برای حفظ جان مردم، همه کسانی که این موضوع را نادیده بگیرند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مشمول جریمه‌های سنگین پیش‌بینی شده می‌شوند.

80 درصد مردم سیستان و بلوچستان با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همراهی کردندمردم سیستان و بلوچستان جهت تامین مایحتاج و خدمات ضروری به هیچ وجه نگران نباشندمحدودیت‌های ترافیکی استان سیستان و بلوچستان در آستانه روز طبیعت اعلام شد

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم بتوانیم این ایام را پشت سر بگذاریم و کمترین تلفات را در سیستان و بلوچستان از موضوع کرونا داشته باشیم.

مرعشی گفت: خوشبختانه از نظر آمار مبتلایان و بهبودیافتگان وضعیت استان نسبت به کشور مناسب است و تاکنون توانسته‌ایم با کمک مردم این بیماری را کنترل کنیم ولی این وضعیت پایدار نیست و مردم باید همچنان رعایت کنند.

 معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از همکاری خوب مردم با مسئولان مربوطه و خادمین‌شان در عرصه سلامت قدردانی کرد و گفت: از مردم فهیم استان می‌خواهیم ایام پیش رو را در خانه هایشان بمانند و 13 فروردین ماه که روز طبیعت نامگذاری شده را در منزل سپری کنند.

انتهای پیام/392/ ع

R7843/P1494/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تفرجگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن و ناشران آگهی‌های مربوطه، مشمول جرایم نقدی و حبس می‌شوند.

به گزارش ایرنا، «آرش صیادی» روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: مطابق ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان، برای افرادی که بدون مجوز اقدام به خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن کنند، همچنین انتشاردهندگان آگهی‌های مربوطه جرم انگاری شده است.

وی بیان‌داشت: برای فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن حبس از ۹۰ روز تا یک سال در نظر گرفته شده است.

صیادی ادامه‌داد: همچنین روزنامه‌ها، جراید و خبرگزاری‌هایی که نسبت به انتشار آگهی‌های یاد شده اقدام کنند، علاوه بر جریمه نقدی تا چهار برابر مبلغ آگهی منتشر شده، ۲ ماه از فعالیت معلق می‌شوند.

دیگر خبرها

  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه سنگین ویسی: ضمن تمکین از قانون، از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان