Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:43:42 GMT

ادعای دیلی میل درباره تعداد واقعی تلفات کرونا در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۱۱۲

ادعای دیلی میل درباره تعداد واقعی تلفات کرونا در انگلیس

یک روزنامه انگلیسی اعلام کرد که آمار فوتی‌های ویروس کرونا در بریتانیا بیشتر از آماری است که مقامات بهداشت و درمان این کشور رسماً اعلام کرده‌اند.

به گزارش مشرق،  روزنامه انگلیسی دیلی‌میل در گزارشی نوشت که آمار تلفات ویروس کرونا در انگلیس بالاتر از ارقام و ارقام رسمی است که مقام‌های بهداشت این کشور اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، مقام‌های بهداشت و درمان انگلیس تنها آمار فوتی‌های مرتبط به کرونا که در بیمارستان‌ها جان خود را از دست داده‌اند، اعلام می‌کنند.

این روزنامه انگلیسی نوشت که آمار و ارقام حقیقی مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در انگلیس امروز بعد از آن منتشر می‌شود که دولت این کشور اعتراف کرد که آمار فوتی یکهزار و 415 نفری که تاکنون د ر بریتانیا ثبت شده، آمار حقیقی نیست.

بیشتر بخوانید: ثبت بالاترین آمار قربانیان کرونا طی یک روز در اسپانیا تعداد کشته‌های آمریکایی بر اثر کرونا بیشتر از جنگ عراق خواهد بود جهان پسا کرونا چگونه خواهد بود؟

بر اساس این گزارش، آمار و ارقام روزانه‌ای که تعداد تلفات بیماری همه‌گیر کرونا را ثبت می‌کند، تأخیر زمانی حدود سه هفته‌ای دارد.

دفتر آمار ملی انگلیس قرار است امروز (سه‌شنبه)، آمار مبتلایان و فوتی‌های انگلستان و ویلز را منتشر کند و تصویر شفاف‌تری از افرادی که بر اثر ابتلا به کووید-19 در بریتانیا جان خود را از دست دادند، ارائه دهد.

آمار و ارقام جدید هرگونه فوتی که پزشکان به ویروس کرونا مرتبط دانسته‌اند را صرف‌نظر از محلی که بیمار در آنجا فوت کرده است، نشان خواهد داد.

طبق گزارش دیلی میل، طبق آمار و ارقام رسمی، با ثبت یکهزار و 409 مورد فوتی مبتلا به کرونا در بریتانیا، مقام‌های انگلیسی انتظار دارند که طی هفته‌های آینده افزایش شدیدی در تعداد قربانیان کرونا در این کشور شاهد باشند.

این گزارش ادامه می‌دهد که دلیل اینکه بریتانیا طی هفته‌های آینده شاهد افزایش چشمگیر تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا خواهد بود، این است که حتی آمار و ارقامی که قرار است امروز در خصوص فوتی‌های کرونا در انگلیس منتشر شود نیز تأخیر زمانی حدود 11 روز خواهد داشت و این 11 روز در واقع زمانی است که نیاز است تا مرگ یک نفر بر اثر کرونا رسماً به ثبت برسد.

طبق گزارش مقام‌های بهداشت و درمان انگلیس، بیش از 9 هزار نفر روز دوشنبه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شدند که از پنجشنبه هفته گذشته با 4 هزار و 300 فرد مبتلا تقریباً دو برابر شده است.

دفتر آمار ملی انگلیس، آمار و ارقام خود را از امروز به صورت هفتگی منتشر خواهد کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید انگلیس بریتانیا آمار رسمی بیمارستان انگلستان لندن کرونا در انگلیس آمار و ارقام ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی

ایسنا/مرکزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی نسبت به سال ۹۹، افزایش هشت درصدی را نشان می دهد.

جمشید امیدی ۱۱ اردیبهشت در جشنواره امتنان استان مرکزی(تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) اظهار کرد: هر قدر کارگر و کارآفرین بیشتر تلاش کنند و هر قدر زمینه تلاش موثر برای اینها فراهم شود توفیقات بیشتری نصیب کشور و ملت خواهد شد.

وی افزود: فراخوان برگزاری جشنواره امتنان استان مرکزی از ۱۰ مهرماه سال گذشته آغاز شد و تا اول آذرماه ادامه داشت که در نهایت منجر به ثبت‌نام ۴۴۰ کارگر، ۵۹ گروه کار و ۱۲۱ واحد در سامانه این جشنواره شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: پس از پایان مهلت ثبت‌نام، کمیته ارزیابی تشکیل و بر اساس اسناد و مدارک بارگذاری شده، ۱۰۸ مورد بازدید میدانی هم صورت گرفت.

وی گفت: هشت واحد برتر استانی، سه کارگر نمونه و دو گروه کار نمونه به تعداد هشت نفر به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند که در هفته کار و کارگر تجلیل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: این استان در سنوات گذشته کارگر ملی نداشت اما امسال کارگر نخبه ملی و واحد نمونه ملی از استان مرکزی انتخاب شده است.

امیدی بیان کرد: اشتغال ایجاد شده در استان مرکزی( آمار شاغلین ۱۵ سال به بالا) در سال ۹۶ به ۴۲۵ هزار نفر رسیده بود اما این آمار تا سال ۹۹ به ۳۷۴ هزار نفر رسید و روند نزولی داشت که یکی از مهمترین علل آن شرایط کرونا بود، اما این آمار در سال ۱۴۰۱ به ۳۸۹ هزار و ۷۲۰ نفر رسید و ۱۵ هزار و ۷۲۰ اشتغال
از سال ۹۹ تا ۱۴۰۱ به استان اضافه شد و آمار سال ۱۴۰۲ تا پایان فصل بهار امسال اعلام می‌شود.

امیدی خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ به هفت و هشت دهم درصد، در سال ۱۴۰۱ به هفت و سه دهم درصد و در سال گذشته به هفت درصد رسید.

وی اظهار کرد: نرخ مشارکت اقتصادی این استان در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، بدون تغییر به ۳۶ و ۶ دهم درصد و در سال گذشته به ۳۶ و سه دهم درصد رسید. یکی از علل پایین بودن نرخ مشارکت اقتصادی استان مرکزی، خارج شدن کارگران از محیط‌های کاری به دلیل سخت و زیان‌آور بودن مشاغل است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی نسبت به سال ۹۹، دارای افزایش هشت درصدی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • تلفات سیل‌ در کنیا از ۱۲۰ تن گذشت
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای کامرون درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید