Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@07:27:28 GMT

مهار کرونا توسط رژیم صهیونیستی با بمب صوتی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۲۲۴

مهار کرونا توسط رژیم صهیونیستی با بمب صوتی

پلیس رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته از بمب‌های صوتی ، هلیکوپتر و پهپاد برای جلوگیری از تجمع صهیونیست‌های تندرو در مناطق قدس اشغالی که تدابیر وزارت بهداشت این رژیم را برای مهار «ویروس کرونا» نادیده می‌گیرند، استفاده کرد.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در حالی که ماسک و لباس ویژه ضدشورش پوشیده بودند در برخی مناطق قدس اشغالی با صهیونیست‌های افراطی درگیر شدند که فحاشی می کردند، آنها مخالف اجرای اقداماتی مانند قرنطینه هستند که برای مهار کرونا اتخاذ شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌های تندرو با پلیس رژیم اشغالگر قدس در خیابان‌های قدس اشغالی درگیر شده و آنها را «نازی» می‌خواندند.

پلیس این رژیم مجبور شده بود تا با استفاده از هلیکوپتر و پهپاد پیام‌هایی از جمله « در خانه بمانید» را منتشر کند.

مقامات رژیم اشغالگر فلسطین، صهیونیست‌های تندرو را که بیشتر در « مناطق شلوغ و فقیرنشین» قدس اشغالی ساکن هستند، عامل شیوع گسترده کرونا در سرزمینهای اشغالی می‌دانند.

برخی از خاخام‌های رژِیم صهیونیستی جدی بودن شیوع ویروس کرونا را زیر سوال برده‌اند.

درهمین حال فلسطینی‌هایی که همچنان در بخش‌های اشغالی فلسطین زندگی می‌کنند، فاش کردند که مقامات رژِیم صهیونیستی آزمایش‌های تشخیص کرونا را در مناطقی که آنان ساکن هستند، بسیار دیرهنگام شروع کرده‌اند.

گشت‌های پلیس رژِیم صهیونیستی در خیابان‌ها مستقر شده، اما صهیونیست‌های تندرو همچنان درصدد نقض تدابیر اتخاذ شده برای مهار کرونا هستند و حتی مراسم تشییع جنازه‌ها را با تعداد زیادی جمعیت برگزار می‌کنند.

رییس اورژانس رژِیم صهیونیستی به رادیو ارتش این رژیم گفت که معتقد است برخی مخالفت‌ها با مهار کرونا در سرزمینهای اشغالی به « دلایل سیاسی» صورت می‌گیرد.

وی، کسانی که تدابیر مهار کرونا را نقض‌ می‌کنند، « بمب در حال انفجار» توصیف کرد.

تاکنون در فلسطین اشغالی ابتلای بیش از 4800 تن ثبت شده که 18 تن از آنها جان باخته اند.

وزارت بهداشت رژِیم صهیونیستی هشدار داده است که با ادامه این وضعیت تعداد مرگ و میر ناشی از شیوع ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به هزاران تن خواهد رسید.

تست کرونای نتانیاهو منفی شد

در همین حال سخنگوی « بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژِیم صهیونیستی اعلام کرد که نتیجه تست کرونای وی و اعضای خانواده و دفترش منفی بوده است.

زمانی از نتانیاهو تست کرونا گرفته شد که ابتلای معاون او در امور پارلمان رژِیم صهیونیستی مثبت اعلام شده بود.

« نفتالی بینت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم قصد دارد از یک برنامه رایانه‌ای برای تجزیه و تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از طریق تلفن‌های همراه را برای مشخص کردن مناطقی که احتمال ابتلای افراد به کرونا در آنجا وجود دارد، استفاده کند تا بتواند از مبتلایان تست کرونا بگیرد.

بینت به خبرنگاران گفت که استفاده از این برنامه نیازمند تصویب کابینه رژِیم صهیونیستی است که احتمال زیاد با آن موافقت می‌شود.

وی افزود: این برنامه می‌تواند ظرف 48 ساعت پس از به دست آوردن چراغ سبز کابینه و دادستانی اسرائیل عملیاتی شود./ایرنا


اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: صهیونیست های تندرو رژیم صهیونیستی ویروس کرونا قدس اشغالی مهار کرونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی

حزب‌الله لبنان طی چند عملیات، نظامیان و مرکز‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۵ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ تجمع نظامیان دشمن اسرائیلی را در اطراف موضع العاصی با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۰ عصر امروز سه‌شنبه بیست‌وسوم آوریل ۲۰۲۴ موضع الرادار در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا نیز از سوی حزب‌الله لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه‌های اشغالی «حرش رامیم» و «تله الکرنتینا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که ۵ موشک از سمت لبنان به سوی «مرگلیوت» شلیک شده و آژیر هشدار در این منطقه به صدا درآمده است.

از سوی دیگر حمله‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز ادامه دارد. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی «وادی البیاض» و منطقه «الساقیه» در شهرک «حولا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «بلیدا» و حمله توپخانه‌ای ارتش این رژیم به اطراف «حولا» و «وادی شبعا» در جنوب لبنان خبر داد.

دیگر خبرها

  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • ببینید | رژیم صهیونیستی با جنگ چند جانبه مهار شده است