Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:19:41 GMT

پویش ملی احسان سلامت از قم آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۳۶۵

پویش ملی احسان سلامت از قم آغاز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد ترکمانه،مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت:پویش ملی احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان امام با اهدای ۱۰ هزار بسته بهداشتی صبح امروز از قم آغاز شد.

او افزود:این پویش ملی به همت ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت از قم آغاز شده است و پس از قم در پنج استان دیگر از جمله مازندران و گیلان ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکمانه عنوان کرد: این ۱۰ هزار بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، ژل و مایع ضدعفونی کننده است که در مناطق کم برخوردار و در معرض خطر قم توزیع خواهد شد.

او ارزش این ۱۰ هزار بسته را یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به هر میزان که مردم در تامین اقلام شرکت کنند ستاد اجرایی فرمان امام هم به همان میزان مشارکت خود را افزایش خواهد کرد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد مردم می‌توانند از طریق کد دستوری ستاره ۴۰۳۰ ستاره سه مربع یا سایت دنیای سان به نشانی احسان دات آی آر در تامین اقلام بهداشتی مشارکت کنند.

او گفت: همه این اقلام در کارخانجات وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تولید شده است.

ترکمان همچنین از تماس سامانه ۴۰۳۰ با مردم به منظور غربالگری همه مردم خبر داد و از آنان خواست در این زمینه همکاری جدی داشته باشند.

او ادامه داد: ۲۲۰۰ پزشک و پرستار در این زمینه به صورت جهادی با ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

در مراسم آغاز اجرای این پویش تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) ستاد اجرایی فرمان امام را به تأثیر از امام راحل پیشگام در امور خیر دانست و کار آنان را در زمینه رسیدگی به محرومان ارزشمند توصیف و از خدمات آنان قدردانی کرد.

آیت‌الله سعیدی همچنین با تجلیل از کادر پزشکی کشور گفت: پزشکان و پرستاران لباس سفید بر تن کردند تا ملت ما لباس سیاه نپوشند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس ستاد اجرایی فرمان امام وزارت بهداشت ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه سلامت شهید فرهی گفت: هدف از ساخت پایگاه‌های سلامت، ارائه خدمات بهینه به مردم در یک فضای فیزیکی با استاندارهای مطلوب وزارت بهداشت است.

فرهادی افزود: با اجرایی شدن برنامه سلامت خانواده (نظام ارجاع با پزشکی خانواده) در شهر برازجان، خوشبختانه تاکنون ۳۷ پایگاه سلامت راه‌اندازی شده است که تعدادی از این پایگاه‌ها در فضای مراکز خدمات جامع سلامت مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان دشتستان ۱۴ پروژه در حوزه بهداشت و درمان با اعتبار ۸۳۱ میلیارد ریال در حال احداث است و سه پروژه بهداشتی، پانسیون پزشکان دالکی، پایگاه سلامت شهید فرهی و پانسیون پزشکان رود فاریاب با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن‌ها آغازشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: سه پروژه مرکز خدمات جامع سلامت کلمه، رود فاریاب و امیرالمؤمنین شهر برازجان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد به‌زودی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر 6088254

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان