Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شیرانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در روزهای اخیر همکاری و مشارکت خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند و اگر این طرح با همین روند ادامه یابد، می‌توان به قطع رنجیره انتقال ویروس کرونا، در زمان کوتاه‌تری امیدوار شد.

وی ادامه داد: مهار شیوع ویروس در استان در وضعیت ثابتی قرار دارد و وضعیت استان نسبت به سایر استانها بهتر است از همین‌رو از همراهی مردم در کنترل این ویروس قدردانی می‌شود و از آنها می‌خواهیم ما را در ادامه مسیر همچنان یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرانی، با بیان اینکه ظرفیت فضاهای بیمارستانی استان برای پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا تاکنون با کمبود مواجه نشده است، تصریح کرد: این در حالی است که اگر با حادثه پیش‌بینی نشده مواجه شویم و مردم توصیه‌های پزشکی را جدی نگیرند، ممکن است با چالش جدی مواجه شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان در خصوص ویروس کرونا غربالگری شده است، افزود: در خصوص این شاخص رتبه دوم کشور را داریم.

شیرانی خاطرنشان کرد: با وجود ۸۰۰ تخت بیمارستانی در استان، ۴ نقاهتگاه در شهرستانهای شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان از سوی سپاه استان آماده‌سازی شده است.

به گزارش ایرنا، بیماری ویروسی کرونا یا کووید ۱۹ اکنون در بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری در خانه بمانیم روز طبیعت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری در خانه بمانیم روز طبیعت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری در خانه بمانیم روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام دلفان اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال ۹۲ تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی‌نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال ۹۵ به خاتم‌الانبیا واگذار شده که ۶ و نیم الی ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال ۹۵ تا دولت جدید یعنی ۱۴۰۰، ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۵۱۵ تخت بوده و ۴۹۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به ۶۱۱ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های غرب کشور است، گفت: درصورتی‌که منابع مالی آن تأمین شود سال آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیشتر از آنچه تعیین شده بود اعتبار به آن تخصیص داده شده و از ماده ۵۶ نیز ۲۷۲ میلیارد وام گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد