Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@07:18:27 GMT

امیدوارم سعادتمند حاشیه‌های فتحی را نداشته باشد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۴۵۶

امیدوارم سعادتمند حاشیه‌های فتحی را نداشته باشد

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید نظر مثبتی روی مدیرعامل جدید آبی پوشان پایتخت دارد.

به گزارش مشرق، دیروز (دوشنبه) با اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان، احمد سعادتمند به طور رسمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فوتبال استقلال معرفی شد.

جعفر مختاری‌فر، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییر کادر مدیریتی آبی پوشان پایتخت و حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل این تیم اظهار کرد: نظر من نسبت به آقای سعادتمند مثبت است و به نظر من ایشان می‌تواند مشکلات باشگاه استقلال را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ماندنم در استقلال را خیانت می‌دانستم

او افزود: در دوران مدیریت امیرحسین فتحی حاشیه‌های زیادی وجود داشت و من آرزو می‌کنم آقای سعاتمند مثل فتحی حاشیه خاصی نداشته باشد و بتواند عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که کادر مدیریتی جدید می‌تواند بدهی‌های استقلال را پرداخت کنند؟ خاطرنشان کرد: به نظر من بدهی‌های استقلال پرداخت می‌شود. شاید این مساله نیاز به زمان داشته باشد اما بالاخره کادر مدیریتی جدید برعکس مدیران قبلی این توانایی را دارد که بتواند مشکلات و بدهی‌های استقلال را پرداخت کند.

مختاری‌فر درباره حاشیه‌ها و اختلافاتی که میان فرهاد مجیدی و کادر جدید مدیریتی وجود دارد خاطرنشان کرد: من امیدوارم این مشکلات هر چه سریع‌تر برطرف بشود و حاشیه دیگری به وجود نیاد. چون این مسائل به تیم لطمه میزند و امیدوارم در ادامه این مسائل هیچ کسی ضربه نخورد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید استقلال احمد سعادتمند مختاری فر فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه" حمید مطهری، سرمربی سابق نساجی، که در  یک سال گذشته عضوی از کادر فنی تیم ملی بود و در کنار امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا را تجربه کرد از این پس عضوی از کادر فنی تیم تراکتور خواهد بود.

با جدایی مطهری از کادر فنی تیم ملی حالا قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال باید دنبال یک مربی جدید برای پر کردن جای مطهری باشند هر چند هنوز بحثی در این باره مطرح نشده و گزینه‌ای هم موجود نیست که مذاکرات در این زمینه آغاز شود.

نکته جالب اینجاست که بعد از جام ملت‌های آسیا شایعاتی درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی و دستیاران قلعه‌نویی شنیده می‌شد و حتی شایعه شد مطهری از این کادر جدا می‌شود تا مربی دیگری جانشین او شود، اما چنین اتفاقی رخ نداد و در نهایت مطهری با پیشنهاد تراکتور به این تیم پیوست تا حالا قلعه‌نویی دنبال یک دستیار جدید در حد و اندازه مطهری باشد.

در حال حاضر غیر از آنتونیو مانیکونه ایتالیایی، مربیانی مثل سعید الهویی، آندرانیک تیموریان و رحمان رضایی به عنوان دستیار کنار قلعه‌نویی حضور دارند و علی اصغر قربانعلی‌پور نیز مربی بدنساز تیم ملی است.

باید دید قلعه‌نویی و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال برای جانشینی مطهری سراغ یک مربی ایرانی دیگر خواهند رفت یا بحث گزینه خارجی هم مطرح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است