Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:36:53 GMT

محدودیت‌ ترافیکی در اهواز از ۱۲ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۶۴۷

محدودیت‌ ترافیکی در اهواز از ۱۲ فروردین

به گزارش روز سهشنبه روابط عمومی فرمانداری اهواز، این اطلاعیه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره ارتباط، صادر شده است.

بر اساس این اطلاعیه ورودی‌ها و خروجی‌های شهر اهواز و همچنین خیابان‌های ساحلی شرقی و غربی، خیابان اصلی کیانپارس، پل شهید صیاد شیرازی، میدان شهید چمران کیانپارس به سمت پلیس راه قدیم اندیمشک و تمام مسیرهای کمربندی اهواز مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانداری اهواز از همه شهروندان درخواست کرده است برای حفظ سلامتی از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

پیش از این غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان تردد محله به محله را در روزهای ۱۲ و ۱۳ فرودین ممنوع اعلام کرده و گفته بود: در مناطق با وضعیت قرمز حتی امکان دارد خانه به خانه نیز این امر را کنترل کنیم.

به گفته جهانپور سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: فاصله گذاری اجتماعی یا فیزیکی تا ۲۰ فروردین تمدید شده و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فعلا تا این تاریخ ادامه دارد و برای پس از آن هم بعد تصمیم‌گیری می‌شود.

وی اعلام کرده است: مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر بیماری کرونا تا ظهر روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین در کشور به ۴۶ هزار و ۶۰۶ مورد رسید که ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند؛ ۲ هزار و ۸۹۸ نفر فوت کرده و سه هزار و ۷۰۳ نفر نیز در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا استانداری خوزستان اهواز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌

ایسنا/زنجان مدیر امور اجتماعی اداره‎‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاسیس خانه‌های بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی در سال گذشته به ۱۴۵ واحد رسید که نسبت به سال پیش از آن رشد ۷ درصدی داشت.

سجاد اوجاقلو در گفت‌‍وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد واحدهای تولیدی واجد شرایط در استان دارای خانه های بهداشت کارگری هستند، اظهار کرد: هم اکنون تعداد کمی از واحدهای تولیدی که مشمول راه‌اندازی خانه بهداشت هستند در استان باقی مانده است که تاسیس خانه بهداشت در آنها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارگر از خدمات خانه‌های بهداشت، ادامه داد: ارائه خدمات رفاهی و استراحتگاهی برای کارگران در شهرهای سیاحی و زیارتی جزو برنامه‌ها قرار دارد، چرا که ارائه خدمات رفاهی جزو نکات مورد تاکید است و در این راستا در سال گذشته به ۲۳۲۰ کارگر و خانواده‌هایشان خدمات ارائه شده است.
 
اوجاقلو با اشاره به ارائه خدمات ورزشی به کارگران نیز خاطرنشان کرد: تعداد خانه‌های فرهنگ کار افزایش داده شده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشند. داشتن جامعه کارگری با نشاط و پویا بهره‌وری را افزایش می‌دهد و این نکته باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان