Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@09:00:26 GMT

 ۸ نقطه از مسیرهای خروجی شهر خرمدره مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۹۰۷

 ۸ نقطه از مسیرهای خروجی شهر خرمدره مسدود شد

حجت محمدی روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: سیزدهمین روز از بهار طبیعت، سنت کهن ایرانیان بر طبیعت گردی و دور هم بودن شکل گرفته که رسمی بسیار شایسته است و می تواند رشته مهربانی ها را محکم‌تر کند.
این مسؤول تصریح کرد: متاسفانه سال ۹۹ سایه شوم ویروس کرونا مانع از برگزاری این سنت کهن و دیرین شده است.
وی تاکید کرد: در راستای مبارزه و پیشگیری و قطع زنجیره بیماری کرونا امسال روز سیزده بدر برای حفظ سلامتی خود و عزیزانمان باید در خانه ها بمانیم و تصور نکنیم که در طبیعت از این بیماری در امان هستیم چرا که این بیماری حد و مرز نمی شناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: به همین منظور در راستای اجرای مصوبات جلسات مبارزه و قطع زنجیره بیماری کرونا، هشت نقطه از مسیرهای شهرستان مسدود می شود.
محمدی یادآور شد: برای حفظ سلامتی خود و سایر همشهریان ۱۲ و ۱۳ فروردین در خانه بمانند و از تجمع در پارک، بوستان و طبیعت به جد خودداری کنند.  
وی در پایان از همه خیران و جوانان در قالب گروه های جهادی و بسیج که یار و یاور ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرستان هستند، تقدیر کرد و افزود: امیدواریم با مدد الهی و رعایت فاصله اجتماعی و قرنطینه خانگی بتوانیم کرونا را شکست بدهیم.
به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام ستاد طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان خرم‌دره مسیر منتهی به روستاهای خلج، ویستان ، اسلام آباد، انجلین و مزارع و باغات روستاهای یاد شده، مسیر منتهی به روستای سوکهریز و باغات داسداران، مسیر منتهی به روستای شویر از سمت هیدج و از شویر به سوکهریز مزارع و باغات روستاهای یاد شده، مسیر منتهی به روستای الوند، روستای پلاس، روستای خلیفه لو و روستای رحمت آباد از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ فروردین مسدود شد و تا صبح روز ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا خرمدره هیدج در خانه بمانیم زنجان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خرمدره هیدج در خانه بمانیم زنجان بهداشت و سلامت ویروس کرونا خرمدره هیدج در خانه بمانیم زنجان بهداشت و سلامت مسیر منتهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین

به گزارش خبرآنلاین، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، از برقراری ممنوعیت های ترددی در محدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: با توجه به برگزاری مراسم سوگواری امام ششم شیعیان در محدوده صادقیه، محدودیت های ترددی ایجاد شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات ممنوعیت های ترددی ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب خیابان اشرفی اصفهانی از تقاطع سازمان آب به سمت میدان صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی به سمت شرق از تقاطع اباذر و خود میدان صادقیه به سمت غرب ممنوعیت ترددی داریم.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

مومنی گفت: در حال حاضر رانندگانی که در خیابان اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب هستند؛ می توانند از خیابان سازمان آب به مسیر خود ادامه دهند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگانی که در خیابان آیت الله کاشانی به سمت شرق هستند؛ می‌توانند از تقاطع اباذر به خیابان شهید سلیمی جهرمی شده و در بلوار فردوس ادامه مسیر دهند.

وی افزود: مسیر جنوب به شمال خیابان اشرفی اصفهانی از صادقیه به سمت شمال باز است و شهروندان می توانند تردد کنند.

مومنی از صبوری شهروندان تشکر کرد و از آنان خواست تا پایان این مراسم با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902674

دیگر خبرها

  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟