Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تجهیز ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به امکانات جدید برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود ترفع درباره آغاز به کار ۲۰ دستگاه پیشرفته مه‌پاش موسوم به فوگر در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت، اظهارداشت: این مه‌پاش‌ها که به منظور پخش مواد ضد عفونی کننده تحویل سامانه‌های اتوبوسرانی پایتخت شده‌اند، از امروز کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد دلیل به ‌کارگیری دستگاه‌های مجهز مه‌پاش در ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: این دستگاه‌ها به منظور ضد عفونی کردن پرحجم و در عین حال، دقیق‌تر و کامل‌تر اتوبوس‌ها و افزایش سرعت و ارتقای کیفیت عملیات ضد عفونی به‌ کار گرفته شده‌اند.

ترفع در خصوص نحوه عملکرد دستگاه‌های جدید مه‌پاش نیز توضیح داد: این دستگاه‌ها مواد ضد عفونی کننده را مانند دستگاه بُخور سرد، پودر می‌کنند و به تمام منافذ اتوبوس‌ها نفوذ کرده و آنها را تحت پوشش کامل قرار می‌دهند.

وی با اعلام اینکه راهبری دستگاه‌های مه‌پاش را اپراتورهای آموزش‌دیده بر عهده دارند، تاکید کرد: این اپراتورها مجهز به لباس‌های مخصوص و ماسک‌های فیت‌فیس کارتریج‌دار کلر موسوم به ماسک‌های ضد ویروس هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: این ۲۰ دستگاه مه‌پاش در شرایط سخت تحریم‌های ناجوانمردانه به دشواری وارد کشور شده و از گمرک ترخیص شده و اگر اراده شهردار تهران و پشتیبانی‌ها و پیگیری‌های ایشان نبود، ورود این دستگاه‌ها به کشور و  فعالیت آنها در ناوگان اتوبوسرانی پایتخت هرگز امکان‌پذیر نمی‌شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی پایتخت دستگاه ها ضد عفونی مه پاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس