Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:06:40 GMT

۱۰ باند سرقت طلا در استان بوشهر متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۸۸۷۹

۱۰ باند سرقت طلا در استان بوشهر متلاشی شد

سرهنگ جوشن سهرابی روز سه‌شنبه در این ارتباط افزود: در این ارتباط ۳۰ متهم دستگیر و ۲۶۵ فقره سرقت‌های منزل واقع در سال ۹۸ و سنوات گذشته کشف شد.
وی اضافه کرد: در سال ۹۹ با ادامه این تلاش‌ها برنامه‌ریزی خوبی برای مقابله با سرقت منزل انجام شده‌است. 

سهرابی درباره پیشگیری از وقوع سرقت منزل خطاب به شهروندان گفت: قبل از ترک منزل از محکم و سالم بودن قفل‌ها و نرده‌ها و حفاظ نورگیر، جاکولری و در ورودی به منزل اطمینان حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهروندان قبل از ترک منزل در صورت امکان برای سرکشی کلید منزل را به فردی امین و مطمئن بسپارند.

سهرابی ادامه داد: همچنین شهروندان باید علاوه بر پرهیز از نگهداری اشیای گران‌بها، قیمتی، طلا و جواهر در منزل، طلاجات و اموال منقول با ارزش را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

وی یادآور شد: به منظور تسهیل دریافتن اموال سرقت شده باید مشخصات و شماره سریال اموال از جمله لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، فرش، اشیای قیمتی و طلا را به صورت دقیق یادداشت و در جایی مطمئن مخفی و نگهداری کرد.

برچسب‌ها بوشهر سرقت دشتستان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت دشتستان انتظامی بوشهر سرقت دشتستان انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد