Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@21:26:02 GMT

گدای پولداری که وام می دهد!

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۲۹۸

پسر جوان یکی از پولدارترین گدای مشهور است که ماجرای پولدار بودنش در هند نقل مجالس و محافل است، او گدای وام دهنده است!

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ در دنیای پیرامونمان عده ای هستند که به چشم شغل به گدایی نگاه  می کنند و از این راه سود سرشاری بدست می آورند هرچند درآمدشان از راه نادرستی باشد. یکی از گداهایی که هر روز در خیابان های شهر پاتنای هند نشسته و از رهگذر ها پول می گیرد به قدری پولدار است که برخی از شرکت های همان خیابان از او وام می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سایت آدیتی سنرتال این گدا که پاپو کومار نام دارد فقط در چند بانک ایالت بیهار هند درمجموع 185هزار دلار موجودی دارد. او همچنین 2ملک 200متری دارد و در گفت وگو با خبرنگار ها داشتن آنها را منکر نمی شود. او می گوید:من به گدایی اعتیاد دارم، با اینکه به پول نیازی ندارم نمی توانم این کار را ترک کنم.

مطالب این بخش از صفحه گوناگون برنا صرفا جنبه سرگرمی دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گوناگون نوروز99 سرگرمی گدا پولدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی خیابان‌های شیراز در پی بارش شدید باران

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در خیابان های شیراز نیز این آبگرفتکی و سیلاب های موسمی اتفاق افتاد.

کد خبر 846998 برچسب‌ها استان‌ فارس خبر مهم آبگرفتگی

دیگر خبرها