Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:17:36 GMT

بهبودی و ترخیص۳۵ نفر از بیمارستان های قم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۵۲۸

بهبودی و ترخیص۳۵ نفر از بیمارستان های قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های قم ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «محمدرضا قدیر» عصر امروز(سه شنبه۱۲فروردین) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آمار بیماران بستری گفت: در 24 ساعت گذشته ۱۰۳ نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد ۳۷نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود:بیماران کرونایی در بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا (ع)، علی ابن ابیطالب(ع) و شهید بهشتی بستری هستند.

 

قدیر با بیان اینکه وضعیت قم در مورد این بیماری تا حدی بهتر شده است افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان های قم مرخص شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه کرونا ویروس بسیار خطرناکی است افزود: اغلب مردم به موضوع قرنطینگی خانگی توجه دارند، اما متاسفانه برخی نیز این موضوع را جدی نمی گیرند و باید فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال