Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «دنیس پروتسنکو» رئیس بیمارستان شماره ۴۰ در ناحیه کومونارکا در جنوب غرب مسکو روز سه شنبه در فیس بوک نوشت: دوستان عزیز از نگرانی شما بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم، بله؛ تست کرونای من مثبت است اما حالم بد نیست.

رئیس بیمارستان شماره ۴۰ نوشت: من در دفتر کار خود در بیمارستان خودانزوایی گزیده‌ام و در این مکان همه شرایط برای کار از راه دور و مدیریت و رایزنی‌های ویدئویی فراهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروتسنکو خاطرنشان کرد که فشار کار در یک ماه اخیر بر مصونیت بدن وی تاثیر منفی گذاشته است. 

رئیس جمهوری روسیه روز پنجم فروردین ماه با حضور در بیمارستانی در منطقه کامونارکا در جنوب غرب مسکو از نزدیک در جریان اقدامات صورت گرفته در خصوص بیماران مشکوک به داشتن ویروس کرونا قرار گرفت.

در گفت وگوهایی که بین پوتین و پروتسنکو رئیس بیمارستان در فیلم قابل شنیدن است، پوتین خطاب به وی می گوید که همه چیز به نظر خوب است و افرادی که در اینجا کار می‌کنند به مانند نیروهای ارتشی می‌دانند که در حال انجام چه کاری هستند و به عبارت دیگر مثل ساعت کار می‌کنند. 

براساس آخرین گزارش ستاد هشداردهی و مقابله با سرایت کرونا در روسیه که امروز منتشر شد، تا این لحظه دو هزار و ۳۳۷ تن در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۱۲۱ نفر بهبود یافته اند.

تا امروز ۱۷  نفر در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا جانباخته اند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین کرونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید

به گزارش همشهری آنلاین، دو روز پیش بود که مادر ترانه علیدوستی، از بیماری این بازیگر زن سینما خبر داد و طرفداران او نگران شدند. در همین راستا نیز، سینما اعتماد با اشاره به نوع بیماری ترانه علیدوستی نوشت که؛ «حدود 6 ماه پس از آزادی خود از زندان دچار بیماری به نام سندرم (Drug Rash with Eosinophilia and Systemic Symptoms) با نام اختصاری (DRESS) شده است که یک نوع واکنش شدید ناشی از حساسیت به مصرف برخی داروها است.» با این حال پس از انتشار خبر بیماری علیدوستی تصاویری جعلی و فیک از ملاقات پدرش و بازیگران با او در فضای مجازی منتشر شد در حالی که این تصاویر مربوط به ملاقات هنرمندان از الناز شاکردوست است.

بیشتر بخوانید: نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس اولین تصویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان | چهره نگران حمید علیدوستی بر بالین دخترش | عکس ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی ترانه علیدوستی کد خبر 846579 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران امین حیایی بیماری - بیمارستان چهره‌های مشهور الناز شاكردوست (بازیگر) ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب