Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:02:53 GMT

انتشار تصاویر جدیدی از عملیات بزرگ آزادسازی الجوف یمن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۶۷۰

انتشار تصاویر جدیدی از عملیات بزرگ آزادسازی الجوف یمن

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره به نقل از ستاد اطلاع رسانی جنگ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تصاویر جدیدی از عملیات آزادسازی استان الجوف یمن را که طی آن بیش از ۱۲۰۰ نفر از متجاوزان و مزدوران آنان کشته، زخمی یا اسیر شدند، پخش کرد.

این عملیات با نام «فامکن منهم" انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام این عملیات برگرفته از آیه ۷۱ سوره مبارکه انفال در قرآن کریم است که خداوند عز و جلّ خطاب به حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلّم می‌فرماید «وَ إِنْ یُریدُوا خِیانَتَکَ فَقَدْ خانُوا اللَّهَ مِنْ قَبْلُ فَأَمْکَنَ مِنْهُمْ وَ اللَّهُ عَلیمٌ حَکیمٌ.»

مقادیر بسیار زیادی از تسلیحات سنگین و نیمه سنگین و سبک متجاوزان و مزدوران به غنمیت گرفته شد که رزمندگان یمنی اعلام کردند غنائم نظامی به دست آمده برای چند سال کافی است.

گفتنی است سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن روز بیست و هفتم اسفند گذشته ضمن اعلام آزادسازی کامل استان الجوف یمن در عملیات نظامی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و رسانه‌ای کردن تصاویری از این عملیات گفت بیش از ۱۲۰۰ نفر از مزدوران کشته یا زخمی یا اسیر شده اند که شماری از اسرا نیز سعودی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عملیات یمن عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود

اسامه حمدان سخنگوی جنبش حماس با اشاره به ورود ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب غزه تاکید کرد که عملیات در این منطقه برای اسرائیل پیک نیک نخواهد بود.

به گزارش مشرق، حمدان امروز سه‌شنبه اعلام کرد: ما تاکید می‌کنیم که عملیات نظامی در رفح اگر توسط اسرائیل انجام شود، برای ارتش این رژیم پیک نیک نخواهد بود.

حمدان در ادامه در مورد مذاکرات آتش بس گفت: توپ در زمین اسرائیل و دولت آمریکا است زیرا متنی که ما با آن توافق کردیم از سوی واشنگتن تایید شده بود.

وی همچنین بیان کرد: آخرین پیشنهاد آتش بس که ما با آن موافقت کردیم به طور حداقلی خواسته‌های مردم و مقاومت ما را پاسخ می‌داد.

این مقام ارشد حماس تاکید کرد: یورش ارتش اشغالگر به گذرگاه رفح تشدید تنش خطرناک و یک جنایت علیه تاسیسات غیرنظامی است که مورد محافظت قانون بین‌المللی است.

اسامه حمدان خاطر نشان کرد: ما نمی پذیریم که تجاوزات اسرائیل به رفح ادامه یابد و طبیعی است که فلسطینی‌ها دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: فلسطینی‌ها کسانی هستند که گذرگاه رفح را مدیریت می‌کنند و ما نمی پذیریم که توسط طرف دیگری مدیریت شود.

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات اجرایی طرح آبرسانی شهید شبان ارومیه
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • تل‌آویو معاهده «کمپ دیوید» را نقض کرد/ شوک بزرگ برای مصر
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • روز ۲۱۴ طوفان‌الاقصی| حملات سنگین اشغالگران به رفح
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم