Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:29:23 GMT

آیا کرونا کاملاً نابود خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۸۹۳

کروناویروس به شدت گسترده شده است و به احتمال زیاد در نهایت به طور کامل از بین نخواهد رفت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از اسپوتنیک، الکساندر لوکاشیف رئیس دانشکده انگل شناسی، بیماری های گرمسیری دانشگاه پزشکی سچنووف در این باره توضیح داد.

به گفته ی وی کووید19 را نمی توان با سارس مقایسه کرد که در نهایت از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: « این ویروس نابود نمی شود. ویروس به شدت گسترده شده است و به راحتی منتقل شده و اکنون در کل جهان شیوع یافته. به احتمال زیاد این ویروس برای همیشه با ما می ماند.»

لوکاشیف همچنین حدس می زند که در آینده کروناویروس برای اجتماع خطرناک نخواهد بود.

بیماری کووید۱۹ و اولین مواردی که در شهر ووهان چین به ثبت رسید اکنون در ۱۷۷ کشور جهان وجود دارد. بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی حداقل ۶۳۴ هزار نفر به آن مبتلا شده و ۳۰ هزار نفر نیز جانشان را از دست داده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نابود ویروس کرونا شیوع کرونا سارس کووید19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس فردا در دربی لندن باید به مصاف تاتنهام برود.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اعلام کرد تیمش بدون به وضعیت سایر رقبا در کورس قهرمانی به دنبال برد در تمامی مسابقات پیش رو است.

آرتتا درمورد وضعیت تیم گفت: "در دسترس بودن بازیکنان نکته مهمی است. به غیر از یورین تیمبر، بسیار نزدیک است که ما همه بازیکنان‌ را در دسترس داشته باشیم. این باعث می‌شود که در جلسات تمرینی بیشتر کار کنیم و چیز بسیار مهمی خواهد بود."

دردسر انتخاب بازیکنان‌؟

سردرد خوبی است! شما بازیکنان را احساس می‌کنید چون می‌بینید که چقدر به دنبال آن هستند. همیشه سخت است، اما بازیکنان‌ نیز کاملاً آماده هستند تا در هر صورت که ما به آن‌ها نیاز داریم به زمین بیایند. روحیه تیم خیلی خوب است.

کورس قهرمانی؟

بله ما در این کورس حضور داریم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم تا بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و در مسابقات پیش رو برنده شویم. کمی تکراری به نظر می‌رسد اما این کاری است که باید انجام دهیم.

وضعیت منچسترسیتی؟

این یک بازی دیگر بود (برد مقابل لوتون تاون) که آن‌ها توانستند به روشی مقتدرانه برنده شوند. ما نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم.

شانس بالای منچستر سیتی به‌عنوان قهرمان توسط سوپر کامپیوتر؟

امیدواریم که بتوانیم آن کامپیوتر را تغییر دهیم. شاید نیاز به آپلود نرم افزار داشته باشد!

وضعیت یورین تیمبر؟

فردا پس از یک جلسه تمرینی باید در این مورد تصمیم بگیریم. خیلی به بازگشت نزدیک است، نمی‌دانم قرار است به‌زودی برای او اتفاق بیفتد یا نه، اما او خیلی نزدیک است.

ترجیح می‌دهید مانند تاتنهام دو هفته مرخصی داشته باشید یا بیشتر بازی کنید؟

نمی‌دانم. چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که بازیکنانم برای بازی مقابل یک حریف بزرگ کاملا آماده خواهند بود.

درمورد آنگه پوستکوگلو؟

کاری که او انجام داده واقعاً تأثیرگذار است. زمانی که در تیم ملی استرالیا و ژاپن حضور داشت، او را می‌شناختم. او را دنبال می‌کردم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • دریبل دیدنی و وحشتناک امباپه که مدافع حریف را نابود کرد + ویدئو
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • جهان ما ممکن است در نهایت دوباره به بیگ‌بنگ‌ برگردد و نابود شود
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)