Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب‌ها و اخبار خوب و بدش به پایان رسید و جای خود را به سال ۹۹ داد؛ نگاهی داریم به خبرهای خوب اسفندماه سال ۹۸ استان اردبیل که اخبار کرونایی آن بیشتر به چشم می‌آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب‌ها و اخبار خوب و بدش به پایان رسید و جای خود را به سال ۹۹ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند عده‌ای بر این باورند که سال ۹۸ صرفاً دارای اخبار بد و تلخ بود اما خبرهای خوبی هم از این سال وجود دارد. در روزهای گذشته اخبار خوب فروردین‌ تا بهمن‌ ۹۸ را در ۱۱ شماره مرور کردیم و اکنون نگاهی داریم به خبرهای خوب اسفندماه ۹۸ استان اردبیل به عنوان ماه آخر سال که البته اخبار کرونایی آن بیشتر به چشم می‌آید:

ساخت ربات کمک پرستار، شاهکار مهندسان اردبیلی ۱۳۹۸/۱۲/۱۷

نخستین ربات کمک پرستار با نام «حکیم» در خاورمیانه به دست مهندسان و فناوران اردبیلی برای حفظ جان و سلامت پرستاران، پزشکان و بیماران مبتلا به ویروس کرونا ساخته شد که شاهکاری در میدان مبارزه با شیوع ویروس کرونا است.

بازگشت ۱۱۴ واحد راکد استان اردبیل به چرخه تولید در سال ۹۸ ۱۳۹۸/۱۲/۴

استاندار اردبیل گفت: طی سال‌جاری ۱۱۴ واحد راکد استان به چرخه تولید و فعالیت بازگشته که در نتیجه ۷۳۰ فرصت شغلی جدید فراهم شده است و و با بازگشت ۱۰۲ واحد تولیدی دیگر به چرخه فعالیت، نزدیک به ۱۸۰۰ نفر صاحب شغل خواهند شد.

عشق معلم خلخالی برف و سرما را جواب کرد ۱۳۹۸/۱۲/۷

«قربانعلی دشتی» معلمی که علی‌رغم معلولیت جسمی‌اش با تکیه بر عصایش هر روز راه برفی روستای «گیلوان» و معابر آن را برای درس دادن به تنها دانش آموز پایه پنجم این روستا طی می‌کند و لحظه‌ای از آموزش و تعلیم دانش آموزش غافل نشده است.

احسان اقلام بهداشتی به‌جای دادن غذای ختم ۱۳۹۸/۱۲/۱۰

آقای امان‌زاده و همسرش به‌جای دادن غذای احسان یکی از بستگان تازه از دست رفته خویش، بیش از چهار هزار پکیج بهداشتی از جمله ماسک، پد الکلی و دستکش پلاستیکی به‌صورت بسته بندی شده و رایگان در اختیار مردم مشگین‌شهر قرار دادند.

پلمب قلیان‌سراها در خلخال ۱۳۹۸/۱۲/۷

دادستان عمومی و انقلاب خلخال گفت: قلیان‌سراهای خلخال با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پلمب شده و تا اطلاع ثانوی حق فعالیت ندارند.

بیش از ۸۰۰ نوعروس اردبیلی با حمایت کمیته امداد راهی خانه بخت شدند ۱۳۹۸/۱۲/۲۴

معاون کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال بیش از ۸۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت و دیگر نیازمندان جامعه با دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه از کمیته امداد استان اردبیل راهی خانه بخت شده‌اند و با مدیریت جهادی و فعالیت‌های هدفمند کمیته امداد، اکنون هیچ نوعروسی پشت نوبت دریافت کمک هزینه تأمین جهیزیه قرار ندارد.

حضور روحانیون داوطلب در میدان مبارزه با کرونا ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

مدیرکل امور اجتماعی استانداری اردبیل گفت: روحانیون به‌صورت داوطلبانه خواستار حضور در میدان مبارزه با کرونا هستند که در همین خصوص آموزش‌های ابتدایی لازم به آن‌ها ارائه شد.

کاشت بیش از ۱۵۰۰ نهال در معابر و فضای سبز خلخال ۱۳۹۸/۱۲/۱۹

فرمانده سپاه خلخال از آغاز کاشت بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نهال در سطح شهر خلخال، کلور و هشجین به همت بسیجیان شهرستان خلخال خبر داد.

مجازات جایگزین حبس برای پزشک متخصص اردبیلی ۱۳۹۸/۱۲/۴

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مجازات حبس یکی از پزشکان متخصصی اردبیلی به دلیل قصور در انجام اعمال پزشکی، به انجام ویزیت و عمل جراحی رایگان تبدیل شد.

کاهش ۷۰ درصدی مصدومان چهارشنبه آخر سال در اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

رئیس مرکز اورژانس استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه نسبت به سال گذشته تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال در استان اردبیل ۷۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در ۴۵ کارگاه تولیدی بسیج سازندگی اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل از تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در ۴۵ کارگاه تولیدی بسیج سازندگی در استان خبر داد.

کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی پزشک خَیّر برای مقابله با کرونا در اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۲۷

شنیدن خبر کمک یک میلیارد و۵۰۰ میلیون ریالی پزشک خیر اردبیلی جهت تهیه تجهیزات حفاظت فردی برای مدافعان سلامت یادآور ایثار و فداکاری رزمندگانی است که در دوران دفاع مقدس علاوه بر جانشان، مال و اموال خود را نیز جهت کسب رضای الهی به میدان عمل آوردند.

رونمایی از نخستین کابین ضدعفونی کرونا در اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۱۵

استاندار اردبیل گفت: نخستین کابین ضدعفونی کننده کرونا، در استان اردبیل ساخته و رونمایی شد.

پلمب یک داروخانه در مشگین‌شهر به دلیل گران‌فروشی ماسک ۱۳۹۸/۱۲/۴

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یک داروخانه دیگر در مشگین‌شهر به خاطر گران‌فروشی ماسک، مواد بهداشتی و پاک‌کننده پلمب شده و پرونده کیفری تشکیل یافته است.

کسب رتبه یک کشوری استان اردبیل در کاهش تصادفات ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با تلاش‌های انجام یافته در ۱۰ ماه گذشته، استان اردبیـل در کاهش تصادفات برون شهری رتبه اول کشور را کسب کرد.

بهبود ۱۹۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تا به امروز تعداد ۱۹۰ بیمار کرونایی با بهبودی کامل از بیمارستان‌های استان مرخص شدند.

دوم اسفندی به یاد ماندنی در تاریخ اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۲

دوم اسفندماه روزی به یادماندنی در تاریخ خواهد بود و اردبیل به عنوان استانی ولایتمدار کاملا رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

دستگیری ۱۱ نفر از عوامل پخش الکل صنعتی غیرمجاز در اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۲۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل پخش الکل صنعتی غیرمجاز در اردبیل خبر داد.

بسته‌بندی و توزیع ۱۴ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌ و پک بهداشتی در مناطق کم‌برخوردار اردبیل ۱۳۶۸/۱۲/۲۶

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بسته‌بندی و توزیع ۱۴ هزار عدد مایع ضدعفونی‌کننده دست و سطوح یک لیتری و پک بهداشتی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان انجام می‌شود.

بسیجیان پار‌س‌آباد همچنان در حال مبارزه با کرونا ۱۳۹۸/۱۲/۲۲

فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا، عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن سطح شهر و محلات پارس‌آباد، همچنان توسط بسیجیان و سپاهیان ادامه دارد.

آغاز اجرای شبکه پایاب سد گیوی ۱۳۹۸/۱۲/۱

عملیات اجرایی شبکه آبیاری پایاب سد گیوی با حضور مسؤولان استانی آغاز شد و با تکمیل و راه‌اندازی این پروژه علاوه بر رشد و شکوفایی بخش کشاورزی، اشتغال بیشتری در این منطقه ایجاد و منجر به مهاجرت معکوس می‌شود.

دانش آموزان نیازمند فراموش نشده‌اند ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

صفا نوری یکی از اهالی خلخال که ساکن تهران است هر سال به چشم انتظاری دانش آموزان نیازمند خلخالی پایان بخشیده و با هدیه بیش از یک هزار شلوار نو به دانش آموزان نیازمند مدارس روستایی و شهری خلخال شور نوعدوستی را به نمایش می‌گذارد.

اقدام خودجوش جوانان اردبیلی در ضدعفونی خودپردازهای بانکی ۱۳۹۸/۱۲/۲۶

تعدادی از جوانان اردبیلی برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع آن، در اقدامی خودجوش، خودپردازهای بانکی شهر اردبیل را به عنوان یکی از دستگاه‌های پرکاربرد مردم و عامل انتقال بیماری، ضدعفونی نمودند.

تبدیل کارخانه درب‌سازی به تولیدکننده مواد ضدعفونی ۱۳۹۸/۱۲/۱۵

یک تولیدکننده رویه درب در اردبیل، بخشی از کارخانه خود را تبدیل به بخش تولید سلول ضدعفونی کرده و محلول‌های تولیدی را رایگان در اختیار مردم، نهادها و ادارات قرار می‌دهد.

راه‌اندازی قریب‌الوقوع کلینیک درمان آلزایمر در اردبیل ۱۳۹۸/۱۲/۱۲

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: شرکت هولدینگ گور آو همکار دانشگاه علوم پزشکی استانبول بوده و نماینده یک شرکت چینی است که روش جدیدی را در رفع آلزایمر مورد استفاده قرار می‌دهد و طبق توافق انجام‌شده به‌زودی و پس از طی مراحل اداری، کلینیک تخصصی درمان آلزایمر زیر نظر متخصصان این شرکت در دانشگاه آزاد اردبیل راه‌اندازی خواهد شد.

تولید روزانه ماسک در اردبیل به ۲۰۰ هزار عدد افزایش می‌یابد ۱۳۹۸/۱۲/۲۸

استاندار اردبیل گفت: با راه‌اندازی چهار خط تولید ماسک در استان، تولید روزانه ماسک از ۱۰۰ هزار به ۲۰۰ هزار عدد افزایش می‌یابد.

در مالیات و هزینه‌های انرژی از اصناف و بازاریان حمایت می‌شود ۱۳۹۸/۱۲/۱۷

استاندار اردبیل گفت: در روزهایی که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اعلام تعطیلی‌ شده است، در بحث مالیات و هزینه‌های انرژی از جمله هزینه برق، گاز و آب، از اصناف و بازاریان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل تصادفات ربات کمک پرستار کرونا اخبار خوب خبر خوب سال 98 فارس اردبیل استاندار اردبیل گفت استان اردبیل گفت تولید روزانه ویروس کرونا کمیته امداد راه اندازی اخبار خوب سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی

فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی

دیگر خبرها

  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ساخت تونلی ۱.۵ برابر برج میلاد به دست مهندسان ایرانی
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • فیلم| ساخت بزرگترین سد و نیروگاه در سریلانکا به دست مهندسان ایرانی
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی