Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@11:53:17 GMT

در پی شیوع کرونا پوتین کمک‌های پزشکی به آمریکا می‌فرستد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۴۳۰

در پی شیوع کرونا پوتین کمک‌های پزشکی به آمریکا می‌فرستد

ولادیمیر پوتین برای کمک به مقابله با گسترش سریع ویروس کرونا به ایالات متحده آمریکا تجهیزات پزشکی می‌فرستد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که روسیه برای کمک به ایالات متحده آمریکا در مبارزه با ویروس کرونا تجهیزات و کمک‌های پزشکی به این کشور ارسال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ضمن بحث و گفت‌وگو در مورد شیوع بی‌سابقه کرونا و بازارهای نفت، این پیشنهاد را ارائه کرد.

 پسکوف اظهار کرد که ترامپ ضمن تشکر و قدردانی این کمک‌های بشردوستانه را پذیرفت. وی هم‌چنین افزود که یک هواپیمای روسی با تمام تجهیزات پزشکی و محافظتی برای کمک به جلوگیری از گسترش کروناویروس به ایالات متحده آمریکا اعزام می‌شود.

وی هم‌چنین گفت که روسیه و چین هم اکنون در زمانی که این اپیدمی بدون استثنا بر همه کشورها تأثیر گذاشته است، باهم همکاری‌های لازم را انجام می‌دهند. هیچ چیز جایگزین همکاری‌های چندجانبه و تشریک مساعی در ارائه‌ی کمک‌های متقابل نمی‌شود.

ترامپ و پوتین در تماس تلفنی به این توافق رسیده‌اند که ثبات در بازارهای جهانی انرژی امری مهم است. این اجماع نظر به ثبات قیمت نفت در روز سه‌شنبه کمک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه آمريكا پوتين دونالد ترامپ کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پنجمین مراسم تحلیف خود به عنوان رئیس جمهور این کشور اظهار کرد: منافع امنیت مردم روسیه بیش از هر چیز برای من اهمیت خواهد داشت. سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان به خاطر نسل های امروز و آینده تعیین خواهیم کرد.

وی افزود: انتخاب روس ها تاکیدی بر عزم آنها برای دفاع تزلزل ناپذیر از آزادی و منافع ملی روسیه است.

پوتین با تأکید بر اینکه روسیه گفت‌وگو با کشورهای غربی را رد نمی کند، انتخاب با آنهاست، اظهارکرد: گفت‌وگو درباره مسائل امنیتی و ثبات راهبردی امکان پذیر است، اما نه از موضع قدرت، بلکه فقط در شرایط مساوی. 

رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه به همکاری با شرکای خود برای تشکیل نظم جهانی چندقطبی ادامه خواهد داد. اطمینان داریم که روسیه این دوره دشوار و حساس را با عزت پشت سر خواهد گذاشت و حتی قوی تر خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • زور آزمایی اف ۱۶ آمریکا با سوخو ۳۵ روسیه + فیلم | روسیه سواحل غربی آمریکا را تهدید کرد؟ | این غول‌های جنگی را در آسمان دریای برینگ ببینید