Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:39:18 GMT

خواص شگفت‌انگیز نوشیدن آب در ظروف مسی

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۶۴۴

خواص شگفت‌انگیز نوشیدن آب در ظروف مسی

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نگه داشتن آب در ظرف مسی و استفاده از لیوان مسی برای نوشیدن  آب  باعث دفع گاز‌ها و رفع مشکل سوء هضم می‌شود چرا که مس باعث حرکت بهتر معده و بهبود هضم غذاست.

ظروف مسی می‌تواند میکروارگانیسم‌های موجود در آب را از بین ببرد، مس یکی از مواد معدنی ضروری برای سلامت بدن  است همچنین  دارای خواص ضدمیکروبی، ضد سرطان، ضد التهاب و آنتی اکسیدانی بوده و به خنثی کردن سموم کمک شایانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اشباهات رایج در شانه کردن موها

مهمترین مزایای نوشیدن آب در لیوان مسی

مس به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌های قوی از  بروز چین و چروک در پوست جلوگیری می‌کند همچنین می‌تواند سلول‌های پوستی را بازسازی کند علاوه بر آن حجم تولید ماده ملانین را که محافظ پوست در برابر تابش خورشید است، بالا می‌برد و زخم‌ها را زودتر بهبود می‌بخشد.

آبی که در لیوان مسی نوشیده شود، نه تنها سوء هاضمه را برطرف می‌کند، بلکه باعث بهبود سوخت و ساز بدن (متابولیسم) و کم شدن وزن می‌شود؛مس به بدن در تجزیه چربی و خلاص شدن از آن بسیار می‌کند.

مس باعث تولید ماده میالین می‌شود و این ماده مسئول ساماندهی سیستم عصبی مغز است که آب نوشیدن در لیوان مسی باعث بیشتر شدن قدرت مغزی و فکری می‌شود؛ از لحاظ پزشکی هم استفاده از لیوان مسی برای نوشیدن آب باعث نابودی سلول‌های سرطانی، التیام زخم‌ها و افزایش کارکرد قلب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ظرف مسی سلامت بدن نوشیدن آب لیوان مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم

تولید لیوان‌های سرامیکی از کارگاه ریختگری آغاز می‌شود. لیوان‌ها چند مرحله در کوره قرار داده می‌شوند تا استحکام خود را به دست بیاورند. مراحل این کار را در ویدئوی زیر می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم
  • هفت کشف شگفت‌انگیز درباره سیاره عطارد
  • خواص باور نکردنی نوشیدن جوش شیرین
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • خواص ظرف های ضد سرطانی
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • (تصاویر) زمین شگفت انگیز را از بالا ببینید
  • فواید شگفت‌انگیز کرفس برای سلامتی: هر آنچه باید بدانید
  • خواص دارچین شگفت‌انگیز است؛ پیشگیری از خونریزی تا کاهش فشار خون