Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان ایلام تاکید کرد: با همت همکاران در استان ایلام، پرونده‌هایی با بازه زمانی طولانی در سال ۹۷ و ما قبل آن، حدود ۶۰ درصد کاهش پیدا کرد. تاریخ انتشار: 04:05 - 13 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۴۵۷۲

دهقانی رئیس کل دادگستری استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، گفت: در دوران تحول دستگاه قضا تلاش کردیم تا تعداد پرونده‌ها را کاهش دهیم که این اقدام برای احقاق حقوق مردم صورت گرفت و لذا به سرعت آن را در دستور کار قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حدود دو هزار و ۳۰۰ پرونده در دستگاه قضا در استان ایلام وجود دارد که با اجرای دوره‌ تحول گرایی، حدود ۳۰ درصد از میزان پرونده‌ها کاهش یافته است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام تاکید کرد: همچنین با همت همکاران در استان ایلام، پرونده‌هایی با بازه زمانی طولانی در سال ۹۷ و ما قبل آن نیز حدود شصت درصد کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از بازداشت‌های غیرضروری به منظور کاهش جمعیت زندان‌ها

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان ایلام پرونده های قضایی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد