Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@01:27:36 GMT

کرونا| رکورد شمار مبتلایان روزانه در آمریکا جابه‌جا شد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۷۳۰

کرونا| رکورد شمار مبتلایان روزانه در آمریکا جابه‌جا شد

همزمان با افزایش انتقادات از دولت فدرال آمریکا به دلیل واکنش دیرهنگام به شیوع ویروس کرونا، شمار ابتلای روزانه به این ویروس در این کشور شاهد افزایش بیش از بیست‌هزار نفری بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، تعداد مبتلاهای روزانه ویروس «کووید۱۹» در آمریکا هر روز در حال بیشتر شدن نسبت به روزهای قبل است و طی بیست‌وچهار ساعت گذشته نیز این رکورد جابه‌جا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس آمار اعلام شده در وبسایت دانشگاه «جان هاپکینز»، از روز گذشته تا کنون ۲۴۳۸۴ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده گزارش شده است.

همچنین طی بیست‌وچهار گذشته ۷۳۲ آمریکایی نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این ویروس در آمریکا به ۱۸۸۱۷۲ نفر و تعداد قربانیان آن نیز به ۳۸۷۳ نفر رسید. از تعداد کل مبتلایان آمریکایی، فقط ۷۰۲۴ نفر بهبود یافته و و تا کنون ۱۷۷۲۸۵ مورد فعال ابتلا به کرونا در ایالات متحده وجود دارد.

دکتر «دبرا برکس» هماهنگ‌کننده کارگروه کروناویروس کاخ سفید بامداد چهارشنبه گفت این کارگروه تخمین زده حتی اگر دستورالعمل‌های کنونی فاصله‌گذاری اجتماعی هم رعایت شود، ویروس «کووید۱۹» می‌تواند ۱۰۰ هزار تا ۲۴۰ هزار قربانی روی دست دولت آمریکا بگذارد. (جزئیات بیشتر)

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نیز با بیان اینکه اوج شیوع ویروس کرونا در این کشور طی دو هفته آینده رخ می‌دهد، گفت اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی طی ۳۰ روز آینده موضوع مرگ و زندگی است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا کرونا کووید۱۹ جان هاپکینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور

محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران درباره جوجه ریزی مرغ گوشتی و تولید گوشت مرغ استان مازندران در فروردین ماه امسال، گفت: برای اولین بار در صنعت طیور کشور در قبل و بعد از انقلاب، مازندران موفق به کسب رتبه اول و ثبت رکورد بی سابقه ۱۷ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۵۶ قطعه جوجه ریزی در فروردین ماه شد.

او با بیان اینکه با این تعداد جوجه ریزی در فروردین ماه امسال، برای اولین بار در طول تاریخ، رکورد تعداد جوجه ریزی ماهانه شکسته شد، افزود: این تعداد جوجه ریزی، ۱۲.۸ درصد جوجه ریزی کشور را شامل می‌شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۳۳ هزار تن گوشت مرغ آماده طبخ از این تعداد جوجه ریزی استحصال شود، گفت: در این مدت بترتیب ساری با ۲ میلون و ۷۱۱ هزار و ۳۵ قطعه در رتبه اول، آمل با ۲ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۲۲۵ قطعه رتبه دوم و بهشهر با یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۳۲۰ قطعه در رتبه سوم قرار دارند.

او افزود: این سیر صعودی جوجه ریزی برابر برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی وقفه تولیدکنندگان و تعامل بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی و تشکل‌های مرتبط از سال گذشته آغاز شد، بطوریکه تعداد جوجه ریزی سال گذشته ۲۲ درصد نسبت به سال ما قبل (۱۴۰۱) افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا