Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@23:03:52 GMT

شوخی مهران مدیری با زندانیان فراری

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۷۵۷

شوخی مهران مدیری با زندانیان فراری

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه نسیم در نوروز ۹۹ برنامه های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است که ویژه برنامه دورهمی یکی از پربیننده ترین این برنامه ها به شمار می آید.

امشب مهران مدیری پیرامون موضوعات مختلفی استندآپ اجرا کرد‌.

در بخش اول مدیری گفت: یک بار عاجزانه تقاضا کردم، امسال از چهارشنبه سوری بگذریم، اما چنان صدا‌های انفجار می‌آمد که تمام گربه‌های محله ما وضع حمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان که سیزده بدر را در پیش داریم، عاجزانه، مستمندانه تقاضا می‌کنم یک سال اگر سیزده بدر را در نکنیم ،هیچی نمی‌شود.

وی ادامه داد: حالا مثلا پارسال را به در کردیم در ادامه خیلی خوش گذشت.یک آش رشته و چهارتا تاب خوردن بین دو تا درخت است .اگر خیلی به رسم سیزده بدر پایبند هستید به پشت بام خانه خود بروید. اما آنجا نمی‌توانید مثل قبل  عاشق دختر خانواده‌ای شویدکه بغل شما زیر انداز انداخته است!

مدیری توضیح داد: البته اگر عاشق دختر پشت بام آن طرف خیابان هم شوید، خیلی درست نیست، هم ۵۰۰ متر فاصله دارید و هم ۱۸ کولر بین شما است. نکته دیگر این است که اگر در پشت بام تاب بستید آرام هل بدهید به هر حال ارتفاع زیاد است و خطر از پارک بیشتر است.

در بخشی مهران مدیری  کامنت‌ها را خواند.

جیگرتو سیخ بزنم بخورم

اگر روغن زیتون از زیتون، روغن ذرت از ذرت درست شده پس روغن بچه از چی درست شده

آقای مدیری اینقدر گفتید کتاب بخوانید عذاب وجدان گرفتم تصمیم دارم از شنبه برنامه را نگاه نکنم.

از وقتی گفتن کرونا روی هوا باقی می‌ماند پدرم خوابیده حرکت می‌کند.

من از الان نگران بعد از قرنطینه هستم راه خروجی خانه را یادم رفته است.

پس کی این اوضاع تمام می‌شود مگر قرار نبوداز شنبه همه چیز به حالت عادی برگردد.

کرونا شرم کن من بیمه تامین اجتماعی هستم

در بخش دیگر مدیری درباره فرار کردن زندانی‌ها گفت: در این شرایط ،چند وقت یکبار خبر می‌آید که یک سری زندانی جرایم سنگین از زندان فرار کردند، حداقل آن‌ها را قبل از فرار توجیه کنید که در پایان هر خفت گیری دست‌ها را ۲۰ ثانیه بشویید، نباید بیشتر از یک متر به افراد نزدیک شوند. گذشت آن دوره ای که کارتان با یک چاقو جیبی راه می‌افتاد ، الان باید یک قمه یک متر و نیم داشته باشید که که خودتان دور‌تر بیاستید.سوال من این است چطور ۸۰نفر فرار می‌کنند. یعنی چه ازدحامی جلوی درب خروجی شده بود که زندانی عقبی‌ها داد می‌زدند داداش یک مقدار سریع‌تر فرار کنید، ماهم زن و بچه داریم!

مدیری با اشاره به شرایط این روزها عنوان کرد: وضعیت فعلی جهان طوری است که اگرهوای همدیگر را نداشته باشیم، شاید دیگر هیچ آینده‌ای برای ما وجود نداشته باشد.گاهی برای کمک به دیگران فقط کافی است به حق خودمان قانع باشیم.کارگری که روز مزد است و پس انداز ویژه‌ای ندارد مایحتاج خود را روزانه تهیه می‌کند، وقتی من و شما  خرید ۶ ماه دیگر را انجام می‌دهیم ،در نهایت آن کارگر و کارمند است که با قفسه‌ها خالی فروشگاه‌ها مواجه می‌شود. خودمان راکنار بکشیم تا کمک‌ها به آن‌هایی برسد که نیاز دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهران مدیری زندانیان فراری سیزده بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان