Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:25:42 GMT

توقیف و هدایت ۲۴ خودرو متخلف به پارکینگ در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۰۸۵۲

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت:با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی طی چهار روز گذشته ۱۲ خودرو متخلف به علت بی توجهی به هشدارها و قوانین اجرای طرح جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۴ خودرو نیز با اعمال قانون ضمن جریمه، توقیف و به پارکینگ هدایت شدند.

مجید درویشی درحاشیه بازدید از ایستگاه کنترل ورودی گردنه اسدآباد، با اشاره به تشدید کنترل ورودی و خروجی شهرستان در چهار روز گذشته اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح تا امروز تعداد ۶۸۳۷ نفر در ورودی های شهر اسدآباد تب سنجی و بیش از ۶۰۰۰ خودروی غیربومی از مسیر اسدآباد به تهران و بالعکس و از مسیر اسدآباد به کرمانشاه و ایلام کنترل و ۳۲۰ خودرو پلاک غیربومی در شهرستان اسدآباد به شهر خود بازگشت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای ۱۳ فرودین، روز طبیعت پیش بینی شده است، اضافه کرد: در همین راستا کلیه پارک ها، ورودی مراکز تفریحی و روستاهای توریستی،گردشگری مسدود و تعطیل بوده و هیچ یک از مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان در روز طبیعت پذیرای شهروندان و مهمان نیست.

وی با تاکید بر استمرار پویش «در خانه می مانیم» توسط شهروندان اسدآبادی برای مهار کروناویروس تصریح کرد: تمامی ورودی و خروجی  شهر و روستاهای شهرستان  در روز طبیعت مسدود است.

فرماندار اسدآباد درخواست کرد در روز طبیعت مردم با در خانه ماندن و پیوستن  به پویش در خانه می مانیم ضمن قطع زنجیره انتقال و سرایت کرونا در راستای حفظ سلامتی خود و دیگران چون روزهای گذشته همکاری لازم را داشته باشند.

وی از اعمال محدویت‌های شدید در روز طبیعت در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کلیه راه های ارتباطی و ورودی و خروجی شهرستان  در شهر و روستا مسدود و تحت کنترل شدید نیروهای انتظامی و پلیس راهور هستند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که در روز طبیعت اصرار بر خروج از شهرستان اسدآباد را داشته باشند مشمول جریمه ۵۰۰  هزار تومانی قرار خواهند گرفت،افزود: تصمیم‌ها و مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا برای حفظ سلامت مردم است و بر همین اساس هرگونه سرپیچی از قانون به منزله رعایت نکردن حقوق شهروندی بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

درویشی همچنین با اشاره به مسدود بودن ورودی روستاهای گردشگری ملحمدره،حبشی،ترخین آباد،خنداب قاسم آبادوتالاب پیرسلمان و امامزاده حسن پیرسلمان و سراب ها  منطقه حفاظت شده آلمابلاغ در روز طبیعت یاد آور شد: همیاری و تعاملی که این روزها در مسیر مقابله با کرونا بین شهروندان و مسئولان شهرستان شکل گرفته، ستودنی است و قدردان این تعهد، نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی روز طبیعت روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ

سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: در صورت مفقود شدن یکی از پلاک‌های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط ۲۴ ساعت وقت دارد نسبت به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.

در صورت عدم گزارش مفقودی پلاک هرگونه جرم و جنایتی که با آن انجام شود برای مالک وسیله نقلیه مسئولیت ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا خودروهای تک پلاک را فاقد اجازه تردد دانست و افزود: در صورت رویت چنین مواردی پلیس موظف به توقیف خودرو است و علاوه بر جریمه نقدی خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

شماره گذاری خودروهای لوکس

سرهنگ محمدی همچنین درباره شماره گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره گذاری به خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گفته او، البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچگاه پلاک ملی نخواهند شد.

رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چندبار در سال پلاک گذرموقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه‌ساز/ اعمال قانون برای ۳۷۲۰ خودروی متخلف جریمه دستکاری پلاک خودرو از۶۰ هزارتومان تا یکسال حبس/ ثبت ٣٥٠٠ تخلف پلاک مخدوش طی سه هفته

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه