Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@02:24:35 GMT

هوای مشهد در روز طبیعت «پاک» است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۰۵۵

هوای مشهد در روز طبیعت «پاک» است

هوای مشهد در سیزدهمین روز فروردین با شاخص 32 در شرایط پاک قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست‌محیطی مشهد شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص 32 در شرایط پاک قرار دارد.

به‌طوری‌که شاخص کیفیت در ایستگاه‌های 15 گانه کیفیت هوای سطح شهر مشهد سبزرنگ است و این مهم بیانگر هوای پاک در این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس اطلاعیه مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خصوص نفوذ و گسترش سامانه‌های ناپایدار و بارشی بر روی استان از ظهر فردا شاهد وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق در نواحی مستعد بارش تگرگ و وزش باد شدید لحظه‌ای در استان خواهیم بود به‌طوری‌که بیشترین حجم بارش‌های رگباری طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سطح استان و به‌ویژه شمال غرب استان اتفاق می‌افتد.

 وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق، در نواحی مستعد همراه با بارش تگرگ که از بعدازظهر روز جمعه هفته جاری شکل می‌گیرد، احتمال آب‌گرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن آب رودخانه‌ها در غالب نقاط استان به‌ویژه شمال غرب پیش‌بینی‌شده است. این بارش‌ها که تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت منجر به آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب، بارش تگرگ، کاهش دید و لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در سیستم حمل‌ونقل استان خواهد شد. بر همین اساس توصیه می‌شود احتیاط در تردد‌های جاده‌ای، عدم اتراق و توقف در حاشیه رودخانه‌ها، خودداری از صعود به ارتفاعات و مناطق کوهستانی موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/  70042

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد کیفیت هوا کیفیت هوای مشهد هوای پاک روز طبیعت بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید و رگباری باران در خرم‌آباد

دریافت 76 MB

کد خبر 6095749

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • هوای مشهد ناسالم شد
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد در پانزدهمین روز اردیبهشت
  • بارش شدید و رگباری باران در خرم‌آباد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است