Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@17:53:07 GMT

ممنوعیت تردد محله به محله در خرمشهر

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۰۸۰

ممنوعیت تردد محله به محله در خرمشهر

شهردار خرمشهر گفت: ممنوعیت تردد محله به محله در خرمشهر برای جلوگیری از سفر درون‌شهری با همکاری پلیس راه، ماموران انتظامی و بسیج در این شهر اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، داوود دارابی اظهار کرد: شهرداری خرمشهر همه وظایفی که دانشکده علوم پزشکی آبادان و مصوبات شورای تأمین به منظور مبارزه با ویروس کرونا به آن واگذار کرده بود را انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ۳۳ شبانه روز گذشته کار ضدعفونی خیابان‌ها و تمام سطوح اعم از نرده‌ها و مبلمان شهری و جایگاه‌های سوخت سطح شهر به طور کامل با تمام توان انجام شده است.

شهردار خرمشهر افزود: به منظور تشدید کنترل و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در اماکن پرتردد و بازارها، علاوه بر دادن هشدار لازم به شهروندان، محدودیت ترافیکی در اماکن پرتردد و بازارهای این شهر انجام شد که باعث کاهش تردد مردم در این اماکن شده است.

دارابی نبود میدان میوه و تره بار در خرمشهر را از مشکلات عمده این شهر برشمرد و گفت: بازارهای روز خرمشهر محل عرضه عمومی میوه و تره بار است که به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا با همکاری مأموران انتظامی تعطیل شده است.

وی ادامه داد: برای تعطیلی بازار روز از اعضای سازمان‌های مردن‌نهاد کمک خواستیم و هشدار لازم به زبان عربی و فارسی به شهروندان و بازاریان داده می‌شود.

شهردار خرمشهر با اشاره به کفن و دفن اجساد بیماران کرونایی گفت: شهرداری بر اساس پروتکل وزارت بهداشت و دانشکده علوم پزشکی آبادان که به شهرداری‌ها اعلام شده، برای دفن اجساد اقدام می‌کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 417032

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مدیریت شهری شهرداری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مورد اعطای وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری گفت: در دوره‌های مدیریت شهری قبلی به غلط املاک شهرداری را با قیمت پایین و با تقسیط به مدیران شهرداری می‌دادند و مدیران را صاحب خانه در بهترین نقاط شهر تهران کردند که ما این مسیر را خلاف عدالت می‌دانیم.

شهردار تهران افزود: ما از خانه سازمانی برخوردار نیستیم ممکن است برخی از قسمت‌های شهرداری مانند مترو، خانه سازمانی داشته باشد، اما مقصود من در سطح کلان شهرداری است و همچنین رویه غلط مدیران شهری قبلی را قبول نداریم چرا که عین بی عدالتی است و ظلم در حق داشته‌ها و سرمایه‌های شهر است یک مدیر چرا باید تخفیف ۵۰ درصدی و تقسیط چند ساله بگیرد چه فرقی با دیگران دارد؟

وی ادامه داد: ما نیازمند این هستیم که بتوانیم مدیرانی را که از شهرستان‌ها می‌آوریم و خانه ندارند مقدمات شرایط استقرار آن‌ها را فراهم کنیم، بهترین راهی که ما درنظر گرفتیم این بود که برای آن‌ها وام بگیریم با درصد بهره‌ای که بانک‌ها می‌گیرند و خود این مدیران این وام را در مرور زمان تسویه کنند.

زاکانی تاکید کرد: مقدمه این وام را تا هماهنگی با بانک به عنوان ودیعه به آن‌ها دادیم تا مستقر شوند و عنوان ودیعه را تبدیل به وام کردیم و خودشان امروز وامشان را پرداخت می‌کنند.
شهردار تهران افزود: هرکسی از مدیران که خانه داشته باشد ما به آن‌ها هیچ وامی نمیدهیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • برگزاری رویدادهای مشترک منطقه ۱۰ اصفهان با مدارس حصه
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • پایان عملیات بازپیرایی بوستان شهری کوچه بیوک در یزد
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود