Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران از تصویب تشکیل کمیته ویژه نظارت بر فعالیت‌های مقابله با کرونا در تهران در جلسه هیات رییسه ابن شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا در صفحه توئیتر خود با اعلام این خبر، از اسامی زیر به عنوان اعضای این کمیته نام برد: زهرا صدراعظم نوری، ناهید خداکرمی، آرش میلانی، علی اعطا، مجید فراهانی، الهام فخاری، زهرا نژادبهرام، شهربانو امانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین درباره دیگر تصمیم گرفته شده در جلسه مجازی هیأت رئیسه شورا، نوشت: مقرر شد به منظور حضور در جلسه صحن علنی روز یکشنبه ١٧ فروردین، از شهردار تهران جهت ارائه گزارش اقدامات مدیریت شهری در رابطه با مقابله با شیوع کرونا دعوت شود.

اعطا همچنین در توییت دیگری اضافه کرد: نامه رئیس شورا به رؤسای پارلمان‌های شهری برخی کلانشهرها در رابطه با تحریم‌های ظالمانه اعمال شده توسط دولت امریکا -که میلیونها ایرانی را از همکاری‌های مناسب با جامعه جهانی در موضوع کرونا محروم ساخته است- به زودی با هماهنگی وزارت امور خارجه ارسال خواهد شد.

کد خبر 417026

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی اعطا ویروس کرونا شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون الجزیره، جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو در سال ۲۰۲۴ به خبرنگاران فلسطینی اعطا شد که تحولات تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را پوشش می‌دهند.

این جایزه به توصیه داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران به خبرنگاران فلسطینی در غزه اعطا شد.

مراسم اعطای جوایز در حاشیه نشست جهانی آزادی مطبوعات در شهر سانتیاگو پایتخت شیلی برگزار شد.

رئیس هیأت داوران کمیته بین المللی حمایت از خبرنگاران در این مراسم گفت: ما با اعطای این جایزه می‌خواهیم پیام قوی همبستگی با روزنامه‌نگاران فلسطینی و تقدیر از آنها به اشتراک بگذاریم که بحران را در شرایط فاجعه بار پوشش می‌دهند.

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه