Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت:کسانی که پیامکی مسکن ملی ثبت نام کرده اند بعد از اتمام کرونا از طریق فراخوان می‌توانند ثبت نام را تکمیل کنند.

 

به گزارش پول نیوز، محمود محمودزاده در رابطه با آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: موضوع پالایش ثبت نام کنندگان در مرحله دوم در حال انجام است و در مرحله دوم بیش از ۵۰۰ هزار نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پالایش و غربالگری ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و در حقیقت به طور متوسط ۲ میلیون رکورد در سامانه باید مورد پالایش و بررسی گیرد و هر فردی که در سامانه طرح ملی مسکن با خانواده خود بررسی می‌شود و اگر به طور میانگین هر تعداد خانوار را چهار نفر در نظر بگیریم با توجه به آنکه ۵۰۰ هزار نفر در مرحله دوم ثبت‌نام کرده‌اند میزان افرادی که مورد بررسی قرار می‌گیرند حدود دو میلیون نفر می‌شود.

محمود زاده توضیح داد: تعداد افرادی که در طول این مدت ثبت‌نام کرده‌اند باید ۲ تا ۴ برابر کنیم تا آمار دقیق از وضعیت ثبت نام کنندگان به دست بیاوریم.

او با اشاره به اینکه راه دیگری که برای ثبت نام کنندگان در این دوره در نظر گرفتیم ثبت نام از طریق پیامک بود افزود: بعد از آن که شرایط کشور به حالت عادی در آمد و ما از حالت کرونا‌یی کشور خارج شدیم فراخوان برای انجام ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن را می‌دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: در مرحله دوم با توجه به آن که شرایط کشور‌ها وارد کرونا در آمده و محدودیت برای خروج از واحد مسکونی صورت گرفته بود ثبت نام از طریق پیامک را ایجاد کرده‌ایم تا متقاضیان برای دسترسی به اینترنت‌های پرسرعت از منزل خارج نشوند بنابراین در ثبت نام از طریق پیامک به بیش از ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

محمود زاده اظهار کرد: پس از پالایش ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی مسکن بر اساس شاخص بندی شرایط متقاضیان برای طرح اقدام ملی مسکن هم مشخص می‌شوند.

او با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های مسکن در طرح اقدام ملی در حال اجرا هستند افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور سرعت ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در مقایسه با ماه گذشته کمتر شده و سازندگان با توجه به پروتکل‌های و رعایت قوانین بهداشتی اقدام به ساخت می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: بعد از خروج از شرایط کرونا سرعت ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن افزایش می‌یابد.

محمود زاده توضیح داد: طرح اقدام ملی مسکن بعد از بهبود شرایط کرونا در کشور ساخت واحد‌ها با سرعت بهتر و بیشتری انجام می‌شود و متقاضیان درباره اجرای این طرح به هیچ عنوان نگران نباشند.

گفتنی است طرح اقدام ملی مسکن با ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های مختلف کشور آغاز شده است.

ثبت نام مرحله اول این طرح در آبان ماه آغاز شده و مرحله دوم ثبت نام این طرح از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه داشت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن ویروس کرونا ثبت نام پیامکی پول نیوز طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند ثبت نام کنندگان مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد

عباس رسولی  گفت: ۹ هزار و ۵۵۲ نفر از مجموع شرکت کنندگان در این مرحله از آزمون سراسری در استان زنجان را خانم ها و ۶ هزار و ۱۴۵ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده کنکور سراسری نوبت اول امسال استان زنجان در ۶ حوزه شامل شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان برگزار می شود.

رسولی با بیان اینکه صبح امروز پنجشنبه گروه‌های آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی در نوبت صبح و گروه های آموزشی زبان و هنر در نوبت بعدازظهر آزمون خواهند داد، اظهار داشت: گروه آموزشی علوم تجربی نیز با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به نسبت شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون، گفت: در مجموع ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این آزمون ها خانم ها و ۴۰ درصد آقایان هستند.

رسولی افزود:‌ در گروه های آموزشی ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر و زبان نسبت شرکت کنندگان ۵۰ درصد به ۵۰ درصد است و در گروه علوم تجربی نیز تعداد شرکت کنندگان خانم بیشتر از آقایان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان و دانشگاه پیام نور ۲ حوزه آزمون سراسری در شهر زنجان است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار و ۱۲۲ داوطلب در دانشگاه زنجان در گروه آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی مشغول به آزمون هستند و بعدازظهر نیز یک هزار و ۸۲ نفر در این دانشگاه در گروه هنر و زبان آزمون خواهند داد.

رسولی شمار داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه علوم تجربی در دانشگاه زنجان را سه هزار و ۲۴۲ نفر ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است