Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی گفت که مردم این کشور باید خود را برای روزهایی بد طی دو هفته آینده در پی شیوع ویروس کرونا آماده کنند.

اخبار بین الملل - دونالد ترامپ در عین حال خواستار مشارکت همه جانبه برای مقابله با ویروس کووید ۱۹ شد.

وی همچنین افزود که پیش از این هم گفته است که اقدامات در این خصوص تا اواخر ماه آوریل ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا که نخستین بار در شهر  ووهان  چین مشاهده شد بسیاری از کشورها از جمله آمریکا را درگیر کرده است.

این ویروس به مرگ و میر و مبتلا شدن شمار زیادی از افراد در نقاط مختلف جهان منجر شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ووهان ویروس کرونا ترامپ شیوع کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه (۲۸ اسفند) و استمرار آن تا روز چهارشنبه (اول فروردین ۱۴۰۳) آسمان استان بارانی و روز سه شنبه (۲۹ اسفند) نیز با کاهش محسوس دما همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، تهران امروز (۲۷ اسفند) و فردا (۲۸ اسفند) آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین در مناطق پرتردد شهری از امشب تا فردا افزایش نسبی غبار محلی مورد انتظار است.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز چهارشنبه (۱ فروردین ۱۴۰۳) با ورود و فعالیت سامانه بارشی به استان، به‌تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر چهارشنبه تا صبح پنجشنبه (۲ فروردین ۱۴۰۳) در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه جنوبی استان وزش باد شدید گاهی خیلی شدید مورد انتظار است.

فردا افزایش دما و روز سه شنبه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) کمی ابری و غبار صبحگاهی و ازبعدازظهر افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و در روز سه شنبه (۲۹ اسفند) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق و وزش باد و احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ایستگاه‌های آبعلی ۷ میلیمتر، میگون ۶.۶ میلیمتر، دماوند ۵.۷ میلیمتر، فرودگاه امام خمینی و لواسان ۴.۲ میلیمتر، شرق تهران ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۲.۴ میلیمتر، فیروزکوه آلودگی و ورامین ۰.۲ میلیمتر، فرودگاه مهر آباد و چیتگر ۱.۸ میلیمتر، شمیرانات - اقدسیه ۱.۵ میلیمتر، و ژئوفیزیک تهران ۱ میلیمتر، بارش ثبت کرده‌اند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه توچال با کمینه دمای ۹ - درجه سانتیگراد، سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885225

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • چرا تیک تاک در آمریکا ممنوع شد؟
  • اعلام موضع سازمان نظام پرستاری در واپسین روزهای سال ۱۴۰۲ پیرامون خواسته های جامعه خدوم پرستاری
  • تهران سرد می‌شود؛ پیش‌بینی هوای تهران طی روزهای آینده
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • برای بازی های ملی هندبال لحظه شماری می کنم
  • کاهش دمای هوا در مهاباد در روزهای آینده