Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@02:21:40 GMT

اعلام آخرین وضعیت راه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۶۶۲

سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن شهر مجاز است.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی خاطرنشان کرد: تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محورچالوس(رفت و برگشت) تا ساعت 7 صبح روز پنجشنبه 14 فروردین مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با با بیان اینکه جاده های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، تصریح کرد: بارش باران در برخی از محورهای استان های کرمانشاه و کردستان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محورهای شریانی شهداد- نهبندان، خرم آباد - پلدختر و خلخال - اسالم مسدود هستند.

* ایلنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی۱۴۰۳

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح راهداری نوروزی در استان کرمانشاه از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد و طرح راهداری نوروزی برای عبور ایمن، کاهش حوادث جاده‌ای و ارائه خدمات به گردشگران نوروزی اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: در قالب این طرح، روزانه ۴۹ اکیپ ثابت و سیار به‌صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود و ۴۵۰ نیرو، ۴۸۱ دستگاه خودرو و ۴۶ باب راهدارخانه بصورت آماده‌باش فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درخصوص بخشی از اقدامات ایمن سازی محورهای استان توسط این اداره کل برای ایام نوروز، تصریح کرد: اجرای روکش آسفالت و چاله پرکنی، پاک سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، منظر آرایی راه‌ها، نصب و رنگ آمیزی نیوجرسی‌ها، تقویت و نصب انواع تابلو و علائم ایمنی، شستشو و ترمیم علائم جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری انجام شده است.

وی افزود: عملیات خط کشی در محورهای اصلی و شریانی، مخصوصاً بزرگراه کربلا و ایمن سازی؛ آشکار سازی نقاط پرحادثه، بهبود وضعیت حفاظ‌ها و بروز رسانی سیستم روشنایی در محورهای مواصلاتی از جمله فعالیت‌هایی است که به طور گسترده توسط راهداران پرتلاش در حال انجام می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی این اداره کل در طول ایام اشاره کرد و افزود: فضاسازی تبلیغی با نصب بنر بر روی بیلبوردهای جاده‌ای و پل‌های عابر پیاده، اجرای پویش همراهان چشم به راهیم در مجتمع خدمات رفاهی آناهیتا محور کرمانشاه به کنگاور، ارسال پیامک تبریک، تهیه و نشر موشن گرافی و کلیپ‌های مرتبط به صورت روزانه، طراحی و انتشار عکس نوشته با هدف آشناسازی مردم با خدمات راهداران در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های تبلیغی این اداره کل می‌باشد.

کهریزی خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی از وضعیت ترافیکی و آب و هوایی در محورهای مواصلاتی اقدام می‌کند و کاربران جاده‌ای، مسافران می‌توانند برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 6057300

دیگر خبرها

  • محور کندوان به دلیل ریزش کوه مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس مسدود شد
  • تردد روان در محورهای مواصلاتی اصفهان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • آماده سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • آماده سازی محورهای مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی۱۴۰۳
  • برگشت حقوق دولتی معادن به کرمان وضعیت خوبی ندارد
  • برگشت حقوق دولتی معادن به استان کرمان وضعیت خوبی ندارد