Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@14:24:51 GMT

کاهش ۲۲ درصدی تردد در محور‌های فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۸۴۳

کاهش ۲۲ درصدی تردد در محور‌های فارس

احمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته، کل تردد در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۲۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷ درصد است.

او با بیان اینکه اوج تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ در محور مرودشت - شیراز و کمترین تردد در محور لار - بستک بین ساعات ۷ تا ۸ صورت گرفته است، ادامه داد: در حال حاضر همه محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان فارس به هموطنان توصیه کرد به علت شیوع ویروس کرونا از سفر‌های جاده‌ای پرهیز کنند.

مصطفی عباسی رئیس پلیس راهور فارس نیز با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت تردد غیرضروری خودرو‌ها از در منازل، اظهار کرد: با هدف کنترل سفر‌های غیرضروری و کاهش تردد خودرو‌ها، از روز ۱۲ تا ۱۵ فروردین، خودرو‌هایی که در جاده‌های استان اقدام به تردد غیرضروری می‌کنند، بوسیله دوربین جریمه می‌شوند.

او تصریح کرد: جریمه خودرو‌های متخلف در جاده‌های استان فارس، بوسیله دوربین‌ها اعمال می‌شود، اما در سطح شهر، ماموران پلیس به کنترل تردد خودرو‌ها در این بازه زمانی، اقدام می‌کنند.

رئیس پلیس راهور فارس بیان کرد: بر این اساس خودرو‌هایی که تردد غیرضروری و یا قصد رفتن به طبیعت را دارند، بوسیله ماموران پلیس، شناسایی و جریمه می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا وضعیت راه ها جاده های فارس راه های فارس خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • ترافیک پر حجم در مازندران
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور