Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در متن پیام صادره از سوی جهانبخش محبی‌نیا آمده‌است: درگذشت جان‌سوز عالم ربانی حجت‌الاسلام و المسلمین حاج جعغر آذرپندار امام‌جمعه و عالم مردمی و فاضل چهاربرج مایه حزن و اندوه شد؛ ایشان شخصیتی شریف مومن وعاشق انقلاب امام ورهبری بود وهیچ وقت از تلاش برای بنیان جامعه نبوی باز نمی‌ماند.

وی افزوده است: فقدان این عارف بدون شک ثلمه‌ای به مکتب در آذربایجان عزیز است که به این زودی‌ها جبران نخواهد شد، حقیر این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی و مردم انقلابی و ولایت‌مدار چهاربرج و بخش مرحمت‌آباد تسلیت عرض می‌نمایم و از محضر حضرت حق آرامش ابدی و غفران پایدار برای روح پاک ایشان مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایون هاشمی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز پیام تسلیت خود آورده است: درگذشت عالم انقلابی مرحوم حجت‌الاسلام آذرپندار امام‌جمعه چهاربرج میاندوآب موجب تأسف و تأثر شد.

وی اضافه کرده است: ضایعه فقدان این روحانی جلیل‌القدر را به مردم شریف میاندوآب و چهاربرج، علاقه‌مندان، شاگردان، بستگان و به‌ ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام آذرپندار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در آی سی یو بیمارستان میاندوآب بستری بود که دوشنبه شب درگذشت.

حجت الاسلام آذرپندار متولد ۱۳۵۵ شهر چهاربرج بوده و نخستین امام جمعه این شهر در سه دوره متوالی به مدت بیش از هشت سال بود؛ چهار برج در جنوب آذربایجان‌غربی قرار داشته و از توابع شهرستان میاندوآب است.

برچسب‌ها چهاربرج ویروس کرونا میاندوآب پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهاربرج ویروس کرونا میاندوآب چهاربرج ویروس کرونا میاندوآب حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ جواد افشارمنش،با بیان اینکه بر اثر یک سانحه رانندگی برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو حجت الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.   وی افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌ های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی