Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@05:12:44 GMT

جو پایدار هوای خراسان رضوی در روز طبیعت

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۲۰۸۷

جو پایدار هوای خراسان رضوی در روز طبیعت

مرتضی اثمری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بعدازظهر روز پنجشنبه و با ورود سامانه بارشی از نواحی غربی به استان خراسان رضوی به تدریج شاهد افزایش ابرناکی و آغاز بارندگی در این استان خواهیم بود.
وی ادامه داد: بعدازظهر روز جمعه نیز با گسترش این سامانه بارشی بر حجم بارندگی‌ها که اغلب به شکل رگبار و همراه رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و با احتمال ریزش تگرگ خواهد بود، افزوده می‌شود و احتمال آبگرفتگی در معابر عمومی و ایجاد روان‌آب در برخی مناطق استان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دمای هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته بین پنج و ۱۸ درجه سلسیوس نوسان داشت.
اثمری افزود: بیشینه دمای مشهد در روز پنجشنبه نیز ۲۲ درجه سلسیوس خواهد بود.
وی ادامه داد: بیشترین بارندگی روز گذشته در جغتای با ۱۰ میلیمتر به ثبت رسید و در همین روز شهروندان بردسکن و نیشابور شاهد وزش باد با سرعت ۶۸ کیلومتر در ساعت بودند.
وی گفت: قوچان و کوهسرخ با دمای یک درجه سلسیوس و سرخس با دمای ۲۳ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

برچسب‌ها مشهد سازمان هواشناسی كشور نیشابور سرخس قوچان بردسکن سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد سازمان هواشناسی كشور نیشابور سرخس قوچان بردسکن سازمان هواشناسی مشهد سازمان هواشناسی كشور نیشابور سرخس قوچان بردسکن سازمان هواشناسی درجه سلسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است

مهدی اله‌پور گفت: براین اساس هوای مناطق سرافرازان، شهید کریمی، ویلا و ماشین ابزار پاک است.

وی بیان کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۹ نشانگر هوای "سالم" است و شاخص های یک تا ۲ ساعت گذشته با عدد ۶۶ نیز از شرایط "سالم" هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

وی ادامه داد: هم اکنون کیفیت هوای سایر ۱۹ منطقه دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط "پاک" تنفسی است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان‌ رضوی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود در روزهای دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اصفهان پایان هفته بارانی است
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور