Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به تعهد ۱۵۰۰ میلیارد تومانی خیرین در جشنواره بیست و یکم گفت: هدف‌گذاری شده تا این عدد با تلاش و کوشش همکاران و مشارکت خیرین نیکوکار در جشنواره بیست و دوم به ۲۸۰۰میلیارد تومان برسد.

به گزارش ایسنا، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه ویدئو کنفرانسی با معاونان مشارکت‌های مردمی ادارات‌کل نوسازی مدارس استان‌ها با بیان اهمیت کار حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین کارهای سازمان در سال ۹۹ تقویت و توسعه مشارکت‌های مردمی است که طرح بسته تحولی آن تدوین شده و به زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به روند افزایشی اعتبارات ردیف پروژه‌های مشارکتی خیرین از سال ۹۶ تا کنون، گفت: این ارقام از ۲۰۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۰۰ درصدی  در سال ۹۶ به ۴۵۰ میلیارد تومان با تخصیص ۱۱۰درصدی در سال ۹۷  و ۸۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ رسید و امسال نیز به ۳۳۰۰ میلیارد تومان رسیده که موفقیت چشمگیر و ارزشمندی است.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اینکه تعهدات خیرین در سال گذشته شیب رو به بالا و مثبتی داشت، افزود: به ویژه این موضوع در استان‌های سیل‌زده چشمگیر بود و این نشان‌ می‌دهد که هر زمان شرایط کشور ایجاب کرده نیکوکاران همواره همراه دولت بوده‌اند و برای پشتیبانی از دولت و کمک به فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی آینده‌سازان و توسعه علم و دانش دریغی نداشتند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ادامه داد: امسال که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «جهش تولید» نامگذاری شده است، فرصت بزرگی برای مجموعه سازمان است تا رکوردهای والاتری را در عرصه توسعه، تجهیز و ارتقاء مدارس کشور به ثبت برساند که این "جهش در مدرسه‌سازی" با عزم و اراده نیروی انسانی سازمان تحقق می‌یابد.

رخشانی‌مهر با تاکید بر اهمیت تکریم خیرین، این موضوع را حائز توجه ویژه دانست و اظهار کرد: دانش‌اندوزی و بالندگی، شایسته فرزندان این دیار کهن است و این مهم را نیکوکارانی دانسته‌اند که با عنوان «خیرین مدرسه‌ساز» گرد هم آمده‌اند تا بخشی از بار تعلیم و تربیت کودکان این مرز و بوم را با ساختن مدارسی زیبا، ایمن و درخور به دوش بکشند؛ پس باید به هر بهانه‌ای و با شیوه‌های خلاقانه و ماندگار آنان را تکریم کنیم و به شایسته‌ترین نحو ممکن، کار ارزشمند این نیکوکاران را ترویج و توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: نامگذاری ۱۵ ماه مبارک رمضان، روز ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) به عنوان روز ملی تکریم خیرین، معافیت پروژه‌های خیّرین از پرداخت هزینه انشعابات و ایجاد پست سازمانی معاونت توسعه مشارکت‌ها برای فعالیت بیشتر؛ از جمله اتفاقات مبارکی است که با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر و مداوم، در حوزه قانونگذاری اتفاق افتاد و اگر موارد دیگری نیز برای تسهیل امور فعالیت خیرین احصا شود، با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم.

رخشانی‌مهر با اشاره به ایجاد و اختصاص ردیف اعتباری فعالیت و تکریم خیرین برای اولین بار گفت: برای این موضوع امسال ۳۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و برای استان‌هایی که برنامه مدون و طرح ویژه‌ای در راستای بسته تحولی سازمان ارائه دهند، توزیع و هزینه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خيرين مدرسه ساز سازمان نوسازی مدارس رخشانی مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سهیل دادخواه سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران» در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسر‌ها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه افزود: این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیاز‌ها و آینده کارآفرینی در کشور شکل‌گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکار‌های نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار دانشگاه علم و فرهنگ درباره خدمات قابل‌ارائه این مدرسه به پلتفرم‌ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم‌ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم‌ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب افراد به فریلنسرشدن، هدایت فریلنسر‌ها به پلتفرم‌ها است. همچنین خدمات به فریلنسر‌ها نیز شامل تعیین صلاحیت حرفه‌ای، کمک به دیده شده فریلنسر‌های متخصص و توانمند و ارتقای مهارت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فریلنسر‌ها است.

وی افزود: از خدمات قابل‌ارائه به مدرسین نیز می‌توان به محورهایی، چون کمک به دیده شده افراد توانمند، ارتقا سطح مهارت‌های نرم و سخت آنها، تعیین صلاحیت حرفه‌ای مربیان، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا، تأمین زیرساخت‌های کلاس حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

دادخواه همچنین به خدمات ارائه شده به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: آشنایی با فریلنسر‌ها و نحوه کارکردن با آنها، دسترسی به متخصصین در حوزه‌های مختلف، امکان تبادل نظر و گفتگو در حوزه‌های مختلف نیز خدماتی است که به کارفرمایان ارائه می‌شود.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران

سرپرست بنیاد توسعه کسب‌وکار خاطرنشان کرد: از دیگر ظرفیت‌های این مجموعه ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران است که همه افراد فعال در زیست‌بوم فریلنسری کشور می‌توانند در این بستر حضور فعال داشته باشند.

وی همچنین گفت: اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست‌جمهوری ۸ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار و جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است، این اقدام می‌تواند گامی به‌سوی افزایش مهارت‌ها و فرصت‌های شغلی در حوزه‌های جدید و رشد اقتصاد دیجیتالی کشور باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://freelancingschool.ir/ مراجعه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می‌شود
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • نخستین مدرسه فریلنسری ایران راه‌اندازی می‌شود
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد